Nu ben ik met verlof...heerlijk....maar toch zie ik er tegen op.mijn familie woont allemaal best ver weg . dan denk ik wat moet ik al die weken doen ..heel stom want heb ook mn kleine moppie wat ik hardstikke gezellig vind. Maar lichamelijk valt deze zwangerschap me zwaar dus veel ondernemen zit er niet in..zijn er meer die dit gevoel herkennen ....
Ik zou zeggen, geniet ervan! Ik ben nog lang niet zover, maar heb er nu al zin in Heerlijk het huis in orde maken voor de kleine, alles lekker schoonmaken, en gewoon nog genieten van de laatste weekjes! Ik hoop voor jou dat je mooi weer erbij krijgt..Kun je lekker buiten gaan genieten! Succes de laatste loodjes!
Ik zal er ook zeker van genieten..maar had t me anders voorgesteld omdat ik dus niet zo makkelijk uit de voeten kan ivm buikklachten en rugklachten. maar misschien valt het allemaal mee
Ik was wel mobiel en een goede zwangerschap maar zag enorm op tegen het verlof. Dus pas met 36 weken met verlof gegaan en godzijdank 8 dagen eerder bevallen. Heb t hele huis geschrobd en toen ik klaar was en dacht wat nu... Toen kwam ie gelukkig. Ben een slechte thuiszitter dus was ook blij toen ik weer aan t werk kon na mijn verlof.
Ik herken het helemaal! Alleen eerste kindje en familie wel dichtbij wonen, maar kan mezelf moeilijk vermaken. Ben wel redelijk mobiel maar wel moe, alles kost veel energie. Fijn om niet meer te hoeven werken, maar hele dagen thuis en vrij is erg wennen!
Begrijp wat je bedoelt. Ondanks dat ik er onwijs naar uit kijk om niet meer op te hoeven staan om te gaan werken, heb ik ook wel iets van en dan?? Heb vandaag ff een dagje dat ik helemaal niets doe, lekker bad in, tv kijken, boekje lezen etc, heb ik tegelijkertijd zoiets van dat ik het niet zie zitten om dat straks 4 weken lang te gaan doen. Moet dus ook nog ff precies kijken hoe ik mijn verlof eruit ga laten zien, maar kan me voorstellen dat het met lichamelijke klachten een stuk lastiger is. Heb dus niet echt tips voor je, maar hoop dat je de komende weken nog een beetje van je verlof kunt genieten!
Ik heb me enorm druk gemaakt de vorige keer, de hele tijd maar iets willen doen. Achteraf erg dom, die rust heb je zo nodig en krijg je voorlopig echt niet terug. Lekker een stapel goede boeken (daar kom je echt een tijd niet aan toe) films, series. Ontspan!
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik moest al eerder stoppen met werken vanwege een trombose been dan dat de bedoeling was. Ik zit al sinds januari thuis. Mijn familie woont met de trein zeker 3 1/2 uur hier vandaan en mijn beste vriendin ook 2 uur. Daar heb ik wel een tijd moeite mee gehad dat die mijn zwangerschap niet helemaal van dichtbij hebben kunnen mee maken. Mijn dagen hebben er tot nu toe heel verschillend uit gezien. De ene dag lekker niks en de andere dag flink opgeruimd. Helaas ook vanwege de trombose veel naar het ziekenhuis gemoeten. En daardoor ook zeker 3 weken bijna niet kunnen lopen. Toen heb ik ook wel ff in de put gezeten Maar ik had het voordeel dat mijn man en ik in Maart gingen trouwen. Dus wij zijn samen heel veel dingen daarvoor gaan regelen. Regelmatig de deur uit geweest om mijn jurk te passen want die werd hand gemaakt. En ik had toevallig nog een puzzel van 1000 stukjes liggen waar ik mee bezig ben geweest. En heb heel veel boeken uitgelezen. Mijn schoonzus heeft me verrast door samen een dagje naar een fish spa te gaan en een bioscoopje gepakt. En er is stiekem een babyshower voor mij georganiseerd omdat ik geen vrijgezellen feest gehad heb voor mijn trouwdag. Nu ik bijna tegen het einde loop, komt er bij mij ook weinig uit handen en veel energie om iets te ondernemen is er ook niet echt meer. Maar zit er op het moment niet echt mee.
Trombose been is niet fijn dat heb ik in mijn vorige zwangerschap gehad met 37;wk ik zal er wel doorkome zie vast weer spoken haha
Ik herken het helemaal niet. Ik keek de vorige keer al enorm uit naar m'n verlof en dat deed ik nu weer. En ik vind het heerlijk! Niks moet, alles mag! Ik doe de dingen die ik wil doen op m'n gemakje. Heb lekker de tijd voor m'n zoontje de dagen dat hij niet naar kdv gaat. Ik geniet nog even van de rust, voor de baby er is. Eerlijk gezegd vliegen de dagen voorbij. Ik ben alweer ruim 2 weken met verlof.