Hi meiden, ik heb ff een vraagje, mijn zoontje is nu 7.5 maand en sinds vorige week helemaal niet meer tevreden. Hij wil niet meer op schoot zitten, niet meer alleen spelen, is zn eigen allemaal aan het overtrekken Zn eerste tandje is wel door aan het komen, kan dat daar mee te maken hebben? Of is het wat anders?? Liefs Inger
Dit klinkt als een sprongetje, misschien in combinatie met tanden krijgen. Zeker als hij zich ook nogal aan het ontwikkelen is, zoals het zich overal aan optrekken, lijkt het erg op een sprong in zijn mentale en fysieke ontwikkeling. Vaak is dan niets goed en kunnen ze zich ook niet goed zelf vermaken. Zijn wereldje staat even op zijn kop doordat hij weer allemaal nieuwe dingen aan het leren is en hij heeft jouw steun dus hard nodig, door er gewoon voor hem te zijn, zodat hij zich veilig voelt.
Hier heeft Thirza ook steeds heel veel last als er tandjes doorkomen. Ik zou het daar op houden dus... Bij ons helpt paracetamol dan altijd goed, (hier dan wel 3 maal daags om de 8 uur gewoon, een enkele 'losse' helpt niet voldoende). Oja, de laatste tijd helpt dentinox ook goed. Dat was eerder niet, had ze blijkbaar zoveel pijn dat dat niks/niet voldoende deed. Maar de meeste moeders zweren bij dentinox
Hoi, klinkt echt als tandjespijn. Daar kunnen ze echt wel flink last van hebben. Mocht hij erge pijn hebben, is een zetpilletjes zeker een aanrader. Mijn dochtertje heeft nu 3 tanden achter elkaar gekregen en nr. 4 staat ook al klaar. Ik geef haar nu 3x daags druppels van VSM: Chamodent. Dit helpt ook wel enigzins. Het gaat ook echt wel over, maar het is nu even een vervelende periode. Sterkte ermee!