Hallo dames, Ik ben bang om ingeleid te worden dus ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hebben om weeen op te wekken. Ik weet natuurlijk wel dat de baby pas komt als ze er klaar voor is maar misschien kan ik net dat laatste zetje geven want ben zo moe, slaap slecht en alles doet pijn.. Seks, trappen lopen en veel wandelen heb ik al geprobeerd maar zonder resultaat. Ik wil ook niet iets doen wat schadelijk kan zijn voor de baby.
Ik zit met hetzelfde probleem! Heb sex al meerdere malen geprobeerd en het enige wat het heeft opgeleverd is voorweeen, vannacht er zelfs niet van kunnen slapen! Trappen lopen doe ik ook best veel, ik kan alleen geen stukken wandelen, dat hou ik helaas niet meer vol (al een paar weken niet meer). Ik heb gehoord dat bitterlemon schijnt te helpen, maar of dat echt zo is? Ben je al wel gestript? Liefs, DD
Ik heb alles geprobeerd. Het enige wat mij wel heeft geholpen was de derde keer strippen. Ik was ook kapot. Effe geduld en dan mag je de beeb in je armen houden succes. Liefs
Met de auto over een flink hobbelige weg rijden en dan niet heel zachtjes ofzo he? Flink hobbelen Verder werkte sex bij mij, maar bij jou dus niet... Ehm ananassen... Het hart daarvan bevat kinine dat de weeen op zou kunnen wekken. Maar eerlijk is eerlijk: ik heb er zes gegeten vanaf week 37 en ze kwam toch met 40.2. Verder nog... Frambozenbladthee? Schijnt ook te kunnen helpen. Als je het googled kom je vast nog veel meer tegen!
begrijp heel goed dat het wachten niet meevalt. heb net nog gelezen dat een hoogtepunt kan helpen...succes!
Ik moet woensdag weer op controle bij de verloskundige, kan ik dan vragen of ik gestript kan worden en doen ze dit dan gelijk of is dat op afspraak?
Het dubbel plaatsen van berichten is niet toegestaan. Daarom sluit ik deze ook. Je topic bij De Bevalling laat ik open. Lotte