Hey Meiden, zo 2 weken geleden weer begonnen met werken...maar werd gelijk apart geroepen dat ik dus niet meer op me eigen plekje mag zitten en dat ik nu op de kop van het bureau moet gaan zitten....WTF dat is mijn PLEK!! maar jah toch maar gaan zitten daarzo....krijg ik dus nu ook alle kut klusjes!!! een Duitse, belgische en Franse administratie terwijl ik geen duits en frank kan lezen spreken en schrijven...... eigenlijk heb ik al een beslissing gemaakt ik ga namelijk iets anders zoeken ik voet me echt een vijfde wiel aan een wagen vreselijk voelt het....en ik ga nu gewoon echt met tegenzin naar me werk terwijl ik dat hier echt nog nooit heb gehad....sterker nog ik was echt de rots in de branding....maar blijkbaar word dat door het nieuwe MT niet gewaardeerd dat iemand die zich staanend heeft gehouden in een moeilijke tijd gewooonn zo ergens gedumpt word waarvan ze weten dat ik dat absoluut niet leuk vind maar jah pffff klote zoooiii:x en stiekem :*(
Ik kan me goed voorstellen dat je er vreselijk van baalt en dat het een beetje voelt als ''stank voor dank''. Over vier weken moet ik ook weer aan de bak en daar heb ik ook absoluut geen zin in. Ik ben er bijna een jaar tussenuit geweest i.v.m. een problematische zwangerschap en vlak voordat ik moest stoppen, zat ik net een maandje op een nieuwe afdeling na een reorganisatie op mijn werk. Het werk is tien keer niks, totaal niet mijn ding. Daarnaast had ik ook totaal nog geen ''band'' opgebouwd met de mensen. Sinds ik thuis ben heb ik dan ook helemaal niks voor die collega's gehoord. Zelfs geen kaartje nadat ik bevallen ben... Dus ja, je snapt wel dat ik sta te popelen om weer te gaan beginnen :x. In ieder geval goed dat je hebt besloten iets anders te zoeken. Ik solliciteer ook al een tijdje, maar het is echt hartstikke moeilijk iets te vinden. Stoppen kan niet, want mijn vriend is momenteel werkzoekende en we hebben het geld hard nodig. Succes met solliciteren; hopelijk heb je snel wat anders. En tot die tijd: sterkte op het werk!!
Oh jee, dat is ook niet leuk terugkomen! Ik zou het tijdens een vergadering of iets wel melden (als je dat wilt / kunt natuurlijk). Voor mij helpt dat altijd heel veel, hopelijk voor jou ook. Als je gaat solliciteren; veel succes!