Thanks voor al jullie lieve woorden! Ik voel me sowieso zwanger genoeg Hoop dat dát nog wel even blijft aanhouden. Wordt weer vervolgd. Elles, ik denk dat ik dan nu op 18 dpo zou zitten nu.
Jeetje wat een spanning. Alsof die eerste paar maanden al niet eng genoeg zijn! Ik hoop voor jullie dat dit een mooie zwangerschap wordt die je mag uitdragen. Succes met wachten.
Hihihi ik denk dat ze vandaag uitslaap dienst heeft Maar zodra ze goed wakker is zal ze vast wel weer even wat komen melden Ben benieuwd Jordan!
Sorryyyy, heb nog doorgeslapen maar ik heb vandaag nog getest. Morgen test ik een dagje niet. Bij deze, loopt lekker op nog steeds hoor
Oh ik hoop het zo voor je! Net pas echt goed je handtekening gelezen... Ik ga als een dolle duimen voor jullie, maar dit ziet er in ieder geval heel positief uit!!
Hij begint echt duidelijk te worden nu! En ze zijn op de foto altijd minder duidelijk dan in het echt. Knap hoor, morgen een dagje niet testen. Dan dinsdag helemaal een knaller!
Ze lopen mooi op. Ik zal voor je bidden dat het een plakbeeb is en dat alles goed mag (blijven) gaan!
Ik duim nog steeds voor je heb inmiddels al eeltduimen en weet je wat...ik duim gewoon door al moet het nog 8 maanden lang . Digitale knuffel