Je kent me niet, maar ik heb eens iets van je gelezen en volg je sindsdien omdat ik zo hoop dat het allemaal toch nog goed komt met jullie kinderwens. Heel veel succes! Ik hoop heel hard mee. Oprecht een wondertje! Maar het ziet er goed uit
Wat mooi issie! Zo donker heb je hem nog nooit gehad denk ik toch? Oooo wat fantastisch! Je hoeft haast niet meer voor die bloedtest te gaan, dit is wel duidelijk. Zou eerder bellen voor een echo over een week of 2
Wow, gefeliciteerd! Moet je de testen van 2 dagen eens vergelijken met elkaar, wat een verschil zeg! Helemaal super! ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Super bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed. Onzekere muts ben ik hiermee. Op naar woensdag!
Woehoeeeee hier word ik blij van!!! Ik ga je toch alvast feliciteren want heb goede hoop voor je na zown prachtige knaller!
Jij bent gewoon zo ontzettend zwanger nu! Man die testen knallen gewoon! Ik heb al pleisters op mn duimen van het duimen draaien. We gaan voor de pattexbeeb! Als dit al geen vechter is Meis, ik denk echt elke dag even aan je. Veel positive fibes!
Mooie testen na alles wat jullie mee gemaakt hebben! Ik duim voor jullie dat dit kleintje lekker bij je blijft plakken meid!
we kennen elkaar niet, maar heb even je bericht gevolgd. wauw! Gefeliciteerd! ik word zo blij van dit verhaal! het is je gegund!
Gefeliciteerd, het is jullie gegund!! Hopelijk blijft dit wondertje nog een kleine 8 maanden in jouw buik groeien en beval je tegen die tijd van een prachtig gezond wondertje
Digitale test gedaan en die zegt 1-2 weken. Maar mijn kruidvat test is lichter dan gisteren. Dus ik maak me zorgen. Hierbij de foto's:
Shit, shit, shit! Ik snap dat je je zorgen maakt. Ik had dat in december ook na mijn tweede IVF en dat was helaas geen goed teken. Ik hoop dat het voor jou anders is. Misschien is het gewoon 1 test die niet goed is? Of is je urine veel minder geconcentreerd dan voorgaande dagen? Hij moet ook nog opdrogen he? Ik vind dat je ze pas helemaal kan vergelijken als ze helemaal opgedroogd zijn. Ze waren bij mij dan op z'n donkerst.
Op 6-2 had je een terugplaatsing van een 4 dagen oude cryo. Dat betekent dat je vandaag al 5 weken en 1 dag zwanger bent. Ik vind je test daar veel te licht voor meis Hoe graag ik ook anders zou zeggen gezien je historie...
Ach neen toch he?! Is er een mogelijkheid dat je vandaag alsnog kan gaan voor bloedtest en nog eens op vrijdag ofzow?? *knuf knuf*