Positieve ovulatie test op dag 36 van een vreemde cyclus?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NLJH, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi lieve meiden!

Mijn cyclus is zo apart deze maand, ik snap er niks van...

21-22-23-24 jan bloeding
    7 feb enorm rommelende darmen en
    8 feb roze afscheiding wc papier
    10 feb super erge rugpijn
    13 feb veegje roze afscheiding na t klussen
    14 feb bij afvegen licht roze afscheiding
    15 feb bij afvegen bruinige afscheiding
    18 feb rekbaar slijm, smiddags ovu test gedaan maar negatief
    22 feb na klussen rood wc papier, na t plassen niks meer!
    24 feb licht bloed verlies
    25 feb licht bloed verlies

Wanneer geklust; 25,27,29,31 jan 4,6,8,10,13, 18, 22 feb

Temperatuur (pas laat in cyclus mee begonnen);
    17 feb 36,8
    18 feb 36,4
    19 feb 36,8
    20 feb 36,7
    21 feb 36,8
    22 feb 37,0
    23 feb 36,6
    24 feb 36,7
    25 feb 36,8

Nu dacht ik mijn menstruatie is door gebroken en dus ga ik vanaf vandaag ovulatie testen doen, elke dag en deze bewaar ik op een a4 met alle data's zodat ik alles kan bijhouden... Zo gezegd zo gedaan; deze test heb ik 10 min geleden gedaan.. Ik vind het tweede streepje behoorlijk aanwezig, maar ik zit op dag 36:$ En verlies op en aan wat bloed:$

Is dit nou serieus een positieve test op dag 36 en betekent dat dus als een dolle klussen, ondanks af en toe bloed verlies :)?

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Of je bent gewoon zwanger....Ik had zo'n test rond NOD en bleek zwanger. Tuurlijk weet ik dat dat lang niet altijd zo is ( voordat iedereen dat gaat zeggen :D) Maar het kan wel! Je eisprong al krijgen voordat je echt goed ongesteld bent lijkt me wel heul raar en onwaarschijnlijk. Zijn ook vrouwen die altijd duidelijke strepen plassen op ovulatietesten maar weet niet hoe dat bij jou zit natuurlijk.
    Van temperaturen heb ik geen verstand, dus daar zeg ik verder ook niks over.

Liefs,
    Yvonne

3. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Hi Yvonne,

Dank voor je reactie! Ik zou hopen dat je gelijk hebt, maar vanmorgen heb ik een action zw test gedaan en die bleef omo wit.. :$

Ga morgen ochtend nog maar een zw test doen van hetzelfde merk als deze ovu testjes zijn dan..

Ik heb vanaf 1 feb tot de 18de ovu testen van de action gebruikt maar die bleven ook heel wit en licht, dus ik plas niet altijd dikke strepen op ovu testen om het zo even te zeggen hihi

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hmmmm lastig voor je meid! Weet wel dat Action veel HCG nodig heeft.....Ben erg benieuwd naar je test van morgen!
    Lijkt me ook heel vervelend dat je geen duidelijke ovulatietesten hebt gehad...Heb je een regelmatige cyclus? En hoe is die ongeveer?

Succes!! Blijf dit volgen want vind hem wel echt heel duidelijk. Als je hele onregelmatige cyclus hebt, heb je misschien je eisprong. Maar dan snap ik het bloed niet. Want als je test zo is, zou de eisprong nog moeten komen. En hoor wel heeeel enkel van een ovulatiebloeding, maar die zal niet voor je eisprong zijn....

Liefs
    Yvonne

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oh ik zie nu je cyclus duur van de afgelopen maanden! Dat is vrij regelmatig en dag 36 zou dus zeer waarschijnlijk niet je eisprong zijn!

6. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Yvonne!

Ik heb nog geen regelmatige cyclus, ben 16 november gestopt met de pil. Cyclussen zijn als volgt geweest deze twee maanden; 29 - 35 en nu dus inmiddels op dag 36..

Ergens was ik blij met het bloedverlies maandag, menstruatie die door komt op dag 34 dus redelijk in vergelijking met vorige maand. Maar het blijft zo weinig, ook totaal geen menstruatie klachten en dus ineens zo'n test..

Ik ga morgen ochtend een zw test proberen van dit zelfde merk als de ovu testjes, kijken wat hij doet.... Zou zo bijzonder zijn juist omdat ik deze maand echt een rare en frustrerende maand vond gezien alle onduidelijkheid.. Ik verwacht niet dat het raak is, dus voor het geval van een ovulatie toch nog even gezellig maken zo:)

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    De test is niet positief, maar mss ben je zwanger
    Ik zou een cb test doen

Dat je na klissen roodafveegt kan, je kunt een vaatje geraakt hebben wat gesprongen is

8. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel Molensteen voor je reactie!
    CB heb ik niet in huis en moet morgen ochtend vroeg op.
    Heb testjes van hetzelfde merk als deze ovulatie test van is liggen dus zal die morgen ochtend eens doen... ;)

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    En en en????

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit is overigens een negatieve ovulatietest en geen positieve.
    Beide streepjes zijn namelijk niet even donker. LH schommelt de hele cyclus en hoeft niet op te lopen zoals een zwangerschapstest.

Ik denk toch dat vandaag of morgen de menstruatie door zal breken (mocht ik gelijk hebben dat je ovulatie rond 14/15 februari was :p).

Maar wellicht heb ik het totaal verkeerd en test je straks positief met een zwangerschapstest. :D

Zo niet, dan zou ik het bloeden wat vandaag gestart is, zien als het begin van je menstruatie en het begin van een nieuwe ronde op weg naar je ei!

Succes!

11. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Meiden!

Ik heb vanmorgen een zw test gedaan maar is omo wit..
    Dus ik moet het nog maar even afwachten :$

12. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Misschien dan toch nog je ei in aantocht misschien straks nog een ovulatie test doen..

13. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ja, dan denk ik idd ook dat je eisprong in aantocht is. Dus ik zou ook nog een ovulatietest doen als ik jou was.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, inderdaad. Just to be sure.

Een lichaam kan raar doen, ook nog een paar maanden na pilstop helaas.

15. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dag lieve meiden!

Zojuist een ovulatie test gedaan en dit is hemx, de onderste.
    De bovenste was van gister avond.

Vandaag is dag 37, of misschien heb ik al die tijd wel helemaa verkeerd gerekend en heb ik gewoon een hele andere cyclus..

Gister in ieder geval wel geklust, verder ook geen bloed meer verloren:)

Deel Deze Pagina