welk reisbedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.429
    480
    83
    De bugaboo cameleon bak is bijna te klein voor onze kleine jongen...
    Nu willen we graag een reisbedje om permanent in de auto te laten liggen zodat hij overal kan slapen...
    maar wat is nou een goede??
    van belang dat hij compact is, licht en gemakkelijk op te zetten en ook nog eens goed en veilig ligt!

    Ik heb iets positiefs gelezen over de babybjorn, misschien die? alhoewel deze wel duur is..
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Wij hebben deze:
    Topmark | Campingbedjes | Baby-Dump
    Bevalt prima! Maar ik vind die dingen zoooo zwaar en daarbij heb je nog een matrasje nodig. Die dingen die erbij zitten zijn erg dun en hard. Dus meenemen is nog niet gebeurt. Ik zit erover te denken om een travel cot te kopen. Lekker ligt en gemakkelijk in gebruik geloof ik!
     
  3. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    deze heb ik ook, al veel gebruik van gemaakt en ik vind hem erg handig. het in en uit klappen is wel effe een handigheidje ;)
    ook heb ik een matrasje erbij. het is idd niet een van de lichtste...maar ja hoe vaak en ver ga je zo ding nou dragen? hij ligt in de auto en ik haal hem er uit als ik nodig heb. (auto uit, stoep over, huis in) ;)
    dus een aanrader, mij betreft!
     
  4. anneke81

    anneke81 Actief lid

    8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Wij hebben bij allebei de opa's & oma's een camping bedje liggen met slaapspullen (van de blokker, opvouwbaar met een dun matrasje), dan hoeven we niet steeds alles mee te zeulen.

    Verder hebben we voor vakanties voor de jongste een deryan opgooi tentje (ideaal, maar wel regelmatig gebruiken anders wordt de kleine bang van de tent)
    En voor de oudste een luchtbed met daaraan vast een dekbedje. Vouwt ook klein op en is hartstikke handig om bij je op de kamer te hebben, van quecha.

    Succes ermee!
    Groetjes
     
  5. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben hier thuis een bedje van Topmark van de babydump en in Oostenrijk staat een bedje van de prenatal. Allebei prima dingen en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.

    We hebben er indd wel een matrasje bijgekocht want dat ding wat je erbij krijgt, kun je geen matras noemen. Whahah dat noem ik de bodemplank om ervoor te zorgen dat je niet op de pootjes komt te liggen ;)

    xxx
     
  6. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.429
    480
    83
    ik wil echt graag een klein compact lichtgewicht!!
    die van babybjorn, ervaringen mee?
    dank jullie wel alvast!
     
  7. denise89

    denise89 Bekend lid

    22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    geen ervaring met de babybjorn maar als ik het plaatje bekijk dan vraag ik me af of je geen last hebt van de tocht aangezien de onderkant direct op de grond ligt.

    wij zelf hebben het bedje van koelstra. wel wat zwaarder maar niet hinderlijk. er zitten wielen onder en als hij ingeklapt is kun je hem op zijn wieltjes meeslepen. wij hebben er wel een los matrasje bij en zijn erg tevreden. gebruiken hem bij ouders en schoonouders als box en bij mensen zonder bedje in huis als bed
     

Deel Deze Pagina