he bah...het janken is begonnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

yup ook ik krijg ermee te maken...de hormoontjes vieren nu feest.

gisteren bijvoorbeeld ging ik met maddox boodschappen halen begin nu verdorie alweer te huilen als ik eraan denk) maar goed..even geld gepind en ja hoor toen begon het de vrolijke tonen die uit de draaiorgel gammelden. ff centjes zoeken in mn tas en plots...uit het niets..traan na traan rolden over mn wangen. ik schaamde me dood!!!!!!!! nog zogenaamd iets in de babytas zoeken en vlug de tranen wegvegen hup centjes gegeven en mezelf op een ijsje getrakteerd.

net, op facebook...was er een quiz. ging over hoeveel kinderen je zou krijgen. mijn uitkomst wsa 2 jongens. daaronder nog een kort tekstje dat ze een hele goede band met elkaar zouden hebben en dat de oudste altijd op zijn broertje zou letten. en ja hoor brok in mn keel tranen in mn ogen. slaat helemaal nergens op!!! ik schaam me ogen uit mn kop.

kom op dames ook jullie zullen er last van hebben..wat is jullie verhaal

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    whahah ik moet ff lachen hoor dat komt omdat ik mezelf herken in je verhaal..maar dat mag he..er achteraf om lachen ;)

tja af en toe als ik dingen op het forum lees hier dan moet ik al huilen...de kleinste dingen eigenlijk..
    van de week belde ik huilend me vader op..boehooeee ik ben zo misselijk en ik kan geen boodschappen doen en ik ben alleen thuis blabla..hahaha..ach en me vader had zon medelijden blijbaar want een halfuur later stond die voor de deur haha..

ja en op tv ook...ik huilde echt nooit om films of als ik mensen zag huilen..dat deed me niet veel...nou nu wel!

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik zit net een tijschrift te lezen. verteld elle van rijn dat ze zat te huilen, nou ik ook dikke tranen hoor!!! sloeg echt nergens op!!! ben echt een mietje geworden...

4. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Ik zat me net, tijdens het lezen in "Veilig Zwanger",
    voor te stellen dat Marcel (mijn man) de kleine straks vast heeft na de geboorte...(zit nu wee te janken) ;)
    Ach ja, nu mag het, tenslotte zijn we verminderd toerekeningsvatbaar :D

Gr. Marielle

5. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik heb de stomme fout begaan om de film PS I love you te kijken tijdens de zwangerschap....
    Heb de hele film lang alleen maar gehuild. Vre-se-lijk!
    Had na de film ook hoofdpijn... Maar ja de film was heel mooi!:p

Maar gelukkig niet zo maar huilen, altijd wel met reden. Al is het maar om een programma op tv... ;)

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier nog zo'n wandelende tranendoos ;)
    Ik huil om boeken, tv, muziek, berichtjes, eigenlijk overal om.
    Soms ook gewoon om niets en dan begin ik gewoon!

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook zo'n één :)

Vorige week keek ik naar Pfaffs en 1 van die meiden had een doopfeestje voor d'r kleine meid. En bij mij rolden de tranen over mijn wangen. *zucht* hahaha.. Hormonen :)

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook zo'n jankert ihihi :D:D
    ga niet de film kijken komt een vrouw bij de dokter het kan wel maar loop even weg bij het gedeelte dat hun kleine meid afscheid neemt van mama en zegt maar mama ik wil helemaal niet dat je dood gaat:( nou heb zit janken als een klein kind...
    ook liedjes zoals slaap maar van marco en dat mooie liedje van glennis grace als je slaapt zijn teveel voor mij..
    filmpjes op animal planet zijn ook tranen trekkers.. en extreem home makeover... nou ben vast heel wat vergeten...jank bijna overal om.. oh ja als iemand anders moet huilen jank ik zo lekker mee hoor :D

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    oh hou op ik heb ook de fout begaan door er komt een vrouw bij de dokter te kijken...in mijn eentje! was echt van slag!!

10. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    :D
    bij mij is het vandaag begonnen; en wel bij de controle van de verloskundige. Ze vroeg of er zoveel leeftijd tussen beide kindjes kwam omdat mijn eerste bevalling zwaar was geweest en of ik er daardoor tegenop zag?
    Nou, Rosanna zat snikkend op schoot bij vlos hoor :D

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Herkenbaar hoor! Ik raak zowizo snel geemotioneerd, als ik bv heel erg moe ben dan moet ik vaak even bij mn man uithuilen. Tijdens mn zwangerschap zowizo ook heel emotioneel geweest want we hebben een groot verlies in de familie gehad 8 weken geleden. Maar afgelopen donderdag had ik ook zo'n dag dat ik heel de dag gehuild heb, om niets, maar ik moest iedere keer weer huilen. Liefste kruip ik dan lekker dicht tegen mn lief aan en laat hem me troosten. Ach, hoort erbij denk ik maar?

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik noem mezelf een redelijk nuchtere meid (Friezin van origine) maar vind het nu soms best lastig om nuchter te blijven! Inderdaad, bij films of tv programma's en vooral bij liedjes die me heel erg aanspreken, -ik ben nogal een muziekfreak- lopen de waterlanders zo over mijn wangen.
    Maar vooral als ik me een beetje zorgen maak om b.v. onze hond. Hij is al bijna 12 en dat is voor een Golden natuurlijk best oud, maar hij was tot nu toe altijd nog gezond en 'deed' het nog goed. De laatste maanden begint ie jammer genoeg een beetje te sukkelen en als ik 'm dan soms zie stuntelen om overeind te komen etc., dan zit mijn hart in mijn keel en kan ik echt in tranen uitbarsten. Nu was m'n hondje altijd al een gevoelig punt - we zijn al 12 jaar samen en hij heeft het overlijden van m'n vader, mijn scheiding en mijn miskramen met me meegemaakt, en ook de hele gelukkige tijden van de laatste jaren hoor ;), - maar nu heeft ie me soms echt te pakken...
    Afijn, ik geef 'm nog maar 's een knuffel denk ik! :)

13. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik had het vandaag weer hoor :( boehhoeeehoeee..huilen.. en moest boodschappen doen...nou dat ging even niet door...ga niet met een jankhoofd de straat op...maar ben nu weer happy :)

Deel Deze Pagina