pfffffffffff na een ochtend snel snel alles aan kant gemaakt voor dat het echt warm werd om 1 uur de kleine naar bed gebracht. snel even eten, afwasje doen en telefoontje plegen. madame wordt om half drie wakker. lekker ingesmeerd en hup buiten in het badje. na een half uur krijgt madame een verdacht rode kop en ja hoor ze kakt heel het badje vol. hup uit het badje naar boven in de douche. lekker gewassen wil ik ze af gaan drogen en ja hoor beneden telefoon..... hup kleine even in bedje en loop vlug naar beneden om telefoon te pakken. 10 sec later til ik mw uit bed en ja hoor...............bed helemaal nat geplast. en maar lachen en grinneken. zucht. bedje weer afgehaald, nieuw beddengoed erop. vieze was in de machine wil er waspoeder bij doen. flikkert de doos waspoeder om. kan ik lekker stof gaan zuigen op zolder. daar is het gelukkig maar 45 graden ofzo.... en madame? die ligt alweer heerlijk te ronken! pfffffffffff 5 minuten uitblazen en dan maar weer dr prakkie gaan koken. is het raar dat mama soms s'avonds om tien uur doodmoe dr bed inrolt? hahahhaha
En dan komt manlief thuis, vertel je dat je moe bent en krijg je als antwoord..... hoezo? je was toch vrij vandaag?!
hahah lol!! nee volgens sommige mannen kunnen vrouwen niet moe zijn want die hebben vrij!! geef ze maar eens een pap dag dan piepen ze anders en btw ik neem nooit de foon op als ikmet de kleine boven ben. als het dringend is bellen ze wel terug
die van mij heeft dat 1 keer gezegd. en daarna heb ik heb een heledag alleen gelaten met fynn hij heeft het nooit meer gezegd
hahaha indd. Mijn man heeft ook een keer een hele dag doorgebracht met de kleine, en was doodop . Terwijl wij daarnaast ook nog het huishouden doen, koken enz.
Dat jij je kind zonder luier in bed doet is voor mij ook een raadsel... Dan laat je de telefoon toch gaan? Dat is toch de goden verzoeken? Ik doe mijn kleine nog niet eens zonder luier in een badje (je weet wel, een badje om in te spelen, niet een bad om hem schoon in te wassen). Want inderdaad, voor je het weet sta je dunne poep te scheppen.
Haha leuk geschreven elmo24, heel herkenbaar ik ben ook blij dat ik zit 's avonds. Maar ik zou idd de telefoon laten gaan, eerst kindje aankleden e.d. en zie ik wel wie gebeld heeft, en als het belangerijk is bellen ze wel weer... ik hoef mijn zoon ook nergens neer te zetten zonder luier, want dan weet ik zeker dat hij de boel onderplast haha.
Whahahaha...herken het helemaal en zeker met 2 kids...super leuk hoor,maar ben blij als ze in bed liggen ( en laten ze net ook nog niet eens willen slapen ) Mijn man had pas een opmerking....hij kwam thuis en ik zei,zo ik ben echt moe ben het ff zat,zei die doodleuk "nee ik ben lekker een dagje naar de sauna geweest.....":x nou hij heeft het geweten hoor...hihihi....
Hihi, het is overal hetzelfde geloof ik Maar goed, het bed is nu wel weer lekker schoon en je zolder ook....
Nou, mijn man heeft elke woensdag papadag maar is dan niet moe. Maar goed, hij is druk met z'n kind en heeft dus geen tijd voor het huishouden.....pfffff mannen
hey is dat een broer van mijn man maar een pappadag zou hier neit helpen, hij wast af en stofzuigt beneden en zou dan lekker gaan fietsen ect. met dochterlief en nu met de twins gaan wandelen ect. maar dat de rest van het huis niet zomaar schoon wordt nee dat realiseert hij niet maar na zon relaxdagje van hem zou hij alleen nog maar meer denken dat het een makkie is.Soms denk ik wel eens ik schrijf alles op een lijstje wat ik gedaan heb, haha
En dan kom jij thuis na een lange dag hard werken en dan kan je thuis ook nog eens alles opruimen, omdat papa-dag zo gezellig was!