Dochter 9 maand wordt laatste dagen vaak wakker savonds/snachts

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Vica86, Apr 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn dochter is vorige week erg ziek geweest. Omdat ze niet dronk enzo ging ik, elke keer als ze wakker werd, haar ophalen om drinken te geven. Was een heel gedoe want dat moest via een spuitje.
    Maar sinds die tijd wordt ze steeds wakker en begint dan gewoon hard te huilen!
    Nu al de derde nacht dat we in gaan en net deed ze het weer. Het begint altijd tussen 8 en 9 uur. En dan rond 11 uur weer straks, 12 uur en ook nog snachts.
    Aangezien ze geen honger kan hebben (heeft veeeel gegeten) gewoon goed in haar bedje ligt en helemaal niet overstuur is ofzo laat ik haar dus liggen.
    Na een paar minuten houd ze op met huilen en valt ze vanzelf weer in slaap.

Herkennen jullie dit?
    Hoe lang kan het duren voordat dit ophoudt?

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Klinkt erg als gewenning van die voeding snachts. Als jij zeker weet dat ze overdag genoeg gegeten heeft en ze niet bezig is met een inhaalslag dan zou ik het gewoon blijven doen zoals je nu al doet.
    Hier is het de week na het ziek zijn wel zo dat hij snachts graag een flesje wil, hij haalt dan echt even in wat hij gemist heeft. Na deze week is het weer goed en slaapt hij heerlijk door.

Succes.
    Groetjes Kim

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Rebecca lust geen melk, dus dat kreeg ze ook niet toen ik ziek was. Ik ga ORS of gewoon Roosvice met het spuitje. Puur omdat ze vocht nodig had. Eten kwam er toch gelijk weer uit.
    En ze kreeg echt maar max 20cc per keer want meer was onmogelijk om erin te krijgen.

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Is idd gewenning volgens mij, hadden wij ook met Sem toen hij ziek was, overdag dronk hij niet goed en als hij dan 's nachts wakker werd kreeg hij wat te drinken, dat was vaak rond een uur of 2.
    Het heeft nog een paar dagen geduurd voordat ie daar weer vanaf was.
    Ik gaf hem toen hij beter was wat heel erg verdunde roosvicee ipv melk en dat moest ie niet.
    Na een paar nachten zal ie wel gedacht hebben dat het de moeite niet was om voor wakker te worden ;):D

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Yep, gewenning. Hier duurt het meestal een aantal dagen, en elke nacht wordt het minder vaak, of valt ze sneller in slaap, tot ze weer doorslaapt.

6. sinada

sinada Niet meer actief

Hier ook al anderhalve maand een huilend meisje s'nachts. Hier heeft het niks met drinken en voeding te maken. Waarmee wel geen idee

Share This Page