niet meer willen slapen...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Music Mama, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    meiden ik heb jullie hulp of tips even nodig.. Onze dochter wil namelijk niet meer slapen s'avonds.. haar ritme was altijd: eerst babymassage, dan een fles van 180 cc en daarna lekker slapen. Dit is altijd goed gegaan.. maar sinds vorige week zondag begint ze na de babymassage als we haar pyjama aan willen trekken heel erg te huilen.. de fles wil ze ook niet meer als ze bij ons ligt.. die drinkt ze alleen als ze of op het aankleedkussen of in haar bedje ligt... We weten echt niet meer wat we moeten!!! het krijsen gaat echt door merg en been! zo zielig! als we haar uit bed halen gaat het goed.. ze wil denk ik gewoon bij ons zijn.. maar ja ze is zo ontzettend moe... wrijft de hele tijd in haar oogjes en ze heeft een heel moe gezichtje... hebben jullie tips? ze is nu 7 maanden.. zal zit een fase zijn? help!

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi! wat een vervelend probleem! hier een meisje van 5 maand, die eerder smiddags heel goed sliep. Om 12 uur kreeg ze de fles, om half 1 lag ze onder de wol(viel vaak al in slaap op schoot)en om uur of 4, later werd het 3, werd ze weer wakker. Nu slaapt ze hooguit 2 uurtjes, soms korter. Gisteren was helemaal een rampdag, ze was alsmaar aan het krijsen, ze wou alsmaar bij me zijn. Met gevolg dat mevrouw eind vd dag doodmoe was, maar nog niet slapen he?! pas toen ik haar om uur of 7 in bad had gedaan, fles erin(lekker op bed, ons ritueel), is ze als een blok in slaap gevallen. Hehe, rust! Ik was kapot! Vanaf half 9 savonds slaapt ze prima, om 11u of half 12 krijgt ze laatste fles en slaapt hele nacht door.
    Ik denk dat onze, en misschien jouw kindje, wel in een fase is beland, een nieuw ritme zoekt. Hebben we hier al eens eerder meegemaakt namelijk.
    Ik heb zo geen tips, maar wil je even laten weten dat je niet de enige bent met een slecht slapende baby! Wil je heel veel sterkte wensen, want dit is niet alleen voor de baby doodvermoeiend maar voor ons als moeders ook!

XXX

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wij hadden ook zo'n fase met 7 maanden. We hebben haar toen in de woonkamer laten slapen tot we zelf ook naar bed gingen. Ze viel heerlijk in slaap in de woonkamer met de geluiden van leven op de achtergrond. Dus ons gepraat en de tv bijvoorbeeld. Blijkbaar vond ze dat rustgevend. Na 2 weken was het over en kon ze weer in bed in slaap vallen.

Share This Page