Hoihoi, Ik kom net van een Etos vandaan, wilde daar pampers ruilen tegen een grotere maat. Maar er werd mij gezegd dat ik een bon moest laten zien? Heb gezegd dat ik dacht dat dit niet hoefde bij de Etos. Maar volgens de medewerker daar moet het altijd Uiteindelijk heeft ze de pakken wel omgeruild, maar wel met grote tegenzin. Iemand anders dit al meegemaakt? Heb wel vaker in dit filiaal geruild zonder bon, en toen werd er nooit moeilijk gedaan. Deze 'dame' heb ik dan ook nog niet eerder gezien hier. Werd echt als een kleuter behandeld, dus heb gelijk via de mail een klacht ingediend, had geen zin in een scene waar mijn kleine bij was.
Lijkt me toch vrij normaal om te ruilen met bon? Hoe weten ze anders of je het daar gekocht hebt? Ik vind het dus niet zo vreemd
nee idd er staat niet magisch op dat het van DAT filiaal e.d. afkomt of uberhaupt van de etos zelf zeg maar.. Ik vind het eerder raar om te gaan ruilen zonder bon
hier in het dorp mag je bij de kruitvat al tijd pakken luier zonder bon omruilen voor een andere maat.
je had van mij niet mogen ruilen zonder bon... en dan nog klacht indienen ook ze staat gewoon in haar recht en is zelfs nog klantvriendelijk naar je geweest om te ruilen sommige mensen denken alles maar te kunnen zonder bon bah!
Ik vind het nogal lef hebben om te verwachten dat je kunt ruilen zonder bon, vind het heel normaal dat een winkel een aankoopbon vraagt. Helemaal bij dit soort drogisten, daar staan de aanbieding luiers vaak genoeg op rolcontainers buiten, wie zegt dat je ze niet net van de container hebt geplukt en ff wilt ruilen tegen iets wat je beter uitkomt. Sorry maar de cassiere staat volledig in dr recht.
nou sorry, er wordt zo vaak gezegd als mensen luiers hier willen ruilen, dat ze gewoon bij de etos zonder bon kunnen ruilen. en ik ruil ze tegen een pak van dezelfde prijs, maar dan een maat groter, dus niet tegen een andere prijs/ aanbieding.
lekker makkelijk, pakken halen bij de AH en dan heb je 2 pakken maat 3 over en een jaar later een keer ruilen bij de etos tegen maat 5 ofzo yeah right
Ik denkdat je er blij mee moet zijn dat het normaal wel kan, en dat het nu volgens de boekjes gaat, dat is dan jammer.. Om er nou een klacht over in te dienen. Zelfde is met de lekker in het leven bonnen, de ene etosmedewerker doet kortingen bovenop elkaar, de andere niet. Vaak heb ik geluk maar zo niet dan ga ik geen klacht indienen haha.
en de klacht ging niet over dat ze niet wilde ruilen, maar op de manier hoe ze me behandelde. je kan mensen ook op een normale toon vertellen dat het niet kan.
hi BEG! maar, het waren dus gewone pampers? geen eigen merk? kijk, dan had je ze ook elders kunnen kopen en nu hier om willen ruilen. (had een argwanend type kunnen denken) in dat geval lopen ze winstmarge mis. ik denk dat het m daarin zit..
Ik vind het eerder vreemd dat jij het normaal vindt om zonder bon te ruilen... Kan dan ook goed begrijpen dat de cassiere je in eerste instantie niet tegemoet wilde komen. Dat je het oneens bent met hoe ze je behandelde daar kan ik niet over oordelen want ik was er niet bij, maar het feit dat je eigenlijk niet mocht ruilen zonder bon lijkt mij niet meer dan logisch. Daar krijg je immers een bon voor mee!
Ruilen is een gunst. Zelfs met bon hoeven ze het niet te doen ( tenzij het natuurlijk op de bon vermeld staat dat het binnen een bepaalde tijd geruild mag worden) Maar ik ben het wel met je eens dat ze het op een fatsoenlijke manier mogen zeggen en je niet als kleuter mogen behandelen. Dat vind ik niet kunnen inderdaad.
het moet wel fatsoenlijk gezegd worden, maar een merk ruilen zonder bon dan snap ik wel dat ze het niet wilde doen. Pampers koop je overal en als jij ze niet bij etos gekocht hebt, dan geven ze eigenlijk pampers weg. Ik snap haar dus wel. Vind het ook wel ver gaan om meteen een klacht in te dienen.