Hallo allemaal, Ik voor t zicht altijd redelijk gelijke borsten. Nu zijn ze beide groter maar links is de borst en tepel echt supergroot. Ook zie je heel veel blauwe aderen lopen. Mijn andere borst en tepel is ook wel iets groter maar lang niet zo groot als die ander.. Iemand die dit herkend? (over 5 dagen NOD)
Grappig ik had dit ook bij deze zwangerschap voor mijn nod. Mijn linkertepel was echt reusachtig en donkerpaars en rechts hing er wat gewoontjes bij. We hebben toen heel wat onderbroekenlol erover gehad, omdat het er nogal vreemd uitzag. Ik hoop dat dit ook iets voor jou betekent, maar ja onze lichamen blijven raar. We duimen voor een positieve test! Het is trouwens allemaal wel snel bijgetrokken. Ik heb nu weer een symmetrische voorgevel
hier ook zoiets! mijn boobs zijn wel gelijk nog steeds maar mijn linker tepel lijkt ineens groter! ook een erg raar gezicht! ik heb geloof ik dezelfde NOD dag als jou! hoop voor ons beide dat het wat moois betekent! liefs
blij dat er toch iets van herkenning is..het ziet er werkelijk vreemd uit. Mijn vriend zag het vanmorgen weer en zei: als t maar geen kanker is.. toen heb ik m dat maar uit zijn hoofd gepraat.............we wachten af..nog paar daagies...
Hoi, ik heb zowieso al m'n linkerborst en tepel groter dan de rechter.. is opzich wel gewoon hoor dat de een wat groter is.