hoi zoals jullie zien ben ik bijna 37 weken zwanger,ik heb al de hele dag last van een zeurderig gevoel helemaal onderin mijn buik,net alsof ik ongesteld moet worden zeg maar. ik heb t forum al doorzocht maar kan er niks over vinden. dat gevoel houd de hele tijd aan,het gaat niet weg net zoals bij harde buiken. hebben meer mensen dit gehad rond de 37 weken? groetjes kelly
Is je kindje al helemaal ingedaald? Anders kan dat het zijn... Of misschien gewoon wat bandenpijn, of toch gewoon wat krampjes. Wordt het erger als je nodig moet plassen, of bijvoorbeeld na het plassen? dan zou ik denken aan blaasontsteking.
hoi lily, nee het kindje was bij 36 weken nog niet helemaal ingedaald,het lag met zn hoofd wel voor de bekkeningang,maar lag nog niet vast. bij t plassen heb ik er geen last van,het is het meeste als ik rustig zit. dus van dat indalen zou idd wel kunnen nu je t zegt thnx dinsdag weer naar de vlk,ben benieuwd of ie dan is ingedaald groetjes kelly
Ik had dat in ieder geval wel! Dat ik vooral snachts een aantal keer lelijk buikpijn had gehad en daarna wassie ingedaald Wij zijn trouwens precies even lang zwanger, zie alleen dat de nieuwe site mijn ticker heeft laten verdwijnen
hmm..hopelijk daalt ie snel hihi oow toevalig,even lang zwanger ben benieuwd of de kleine eerder,later of optijd komt we hebben iig snel een kleintje in ons armen bij mij hadden ze de ticker ook weggehaald,was nog een heel gevogel om m terug te krijgen. ik heb m teruggekregen door de code van de ticker bij onderschrift te plakken in gebruikerspaneel.
Ik heb dit afgelopen week nu 2x gehad. Echt flinke menstruatiepijn (althans zo voelt het) en dat duurt dan een paar uur. Het is idd een continue gevoel, geen pauzes. De beeb hier is al volledig ingedaald en ligt vast, dus dat kan het niet geweest zijn. Ik moet maandag weer naar de verloskundige, dan ga ik het wel even vragen. Verder lees ik hier even mee......
ow ben benieuwd wat je verloskundige zegt. het gevoel is nu iets gezakt maar tijdens het afwassen net kreeg ik wel even een paar flinke steken waarbij ik even krom moest staan. nu is het weer even rustig iig.
hmm..nu een paar uur later nog steeds dat gevoel alleen een tikkie erger..het begint een beetje te verkrampen met uitstraling naar mn rug..ik hoop echt dat het met het indalen te maken heeft...hihi ja hier klinkt een beetje een bange meid een beetje stom om te zeggen maar als ik van binnen voel is mij baarmoedermond ook heel erg zacht . ach wie weet is het morgen weer allemaal rustig