creme/zalvige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvetje1982, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik heb last van creme-ige(?hoe schrijf je dat?)zalfachtige afascheiding.Nu las ik ergens dat je daar als je zwanger bent last van kunt hebben.Meer zwangere vrouwen last van?Het is ook een beetje zacht geel,en heel erg veel..Alvast bedankt! ;)

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb daar ook last van.. Alleen is het bij mij klonterig/ korrelig met witte 'vliesjes' (zie topic).. Ik heb ook eens gelezen dat dit een symptoon kan zijn, maar weet het niet zeker.. Het kan natuurlijk van alles zijn. Heb het zelf nog niet eerder gehad!

3. Die afscheiding heb ik vaak als mn eisprong eraan zit te komen, dan wordt het steeds meer en dan de eisprong.

Groetjes Jelske

4. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Ik ben van alle afscheidingen thuis..
    Kun je niets wijzer uit worden meid, echt.. iedere dag is het weer anders.. :p

Het enige duidelijke is wanneer het rood is :idea:

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Goh en wat betekent het dan als het rood is ? :) :) :)
    Ik heb ook wel last gehad van veel wittige afscheiding was een poosje na mn eisprong....

6. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    haha, ik heb geen flauw idee ;)
    Ja klopt, bij mij is het ook altijd wittig.. soms zijn het klonten (wel zacht..) soms is het net melk .. soms is het doorzichtig .. soms loopt het er ineens uit etc etc :(

7. Niet meer actief

ik herkende al mn zwangerschappen aan zeer veel wittige afscheiding, maar dat verschilt denk ik toch per vrouw waarom de een dat wel heeft en de ander niet.

8. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    hihi, als ik me er al iets kan bij voorstellen dan is het wat ik nu ook heb. Moet zondag mijn NOD hebben.
    Is helemaal anders dan voor de eisprong. Veel meer en (idd) beetje zalfachtig.

We shall see... ben nu aan het twijfelen of ik dit vroeger ook al had. Ik heb er nog nooit echt bij stilgestaan. Maar het komt mij niet echt vreemd voor.

Groetjes
    Twins

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Tijdens mijn 3 zwangerschappen heb ik dat heel erg gehad.

Heb het nu heel erg op dit moment....

Gisteren negatief getest

10. Niet meer actief

oh nathalie dan nog even afwachten, spannend!

Deel Deze Pagina