hallo ik heb op 12 aug een miskraam gehad dat is nu net iets langer dan twee maanden. we zijn na twee jaar zwanger geworden d.m.v iui maar helaas was ons geluk voor korte tijd. maar nu gingen we er deze maand voor de tweede IUI en zijn sinds vrijdag op zoek naar mijn ei. vrijdag was ik na het ziekenhuis geweest voor folikelmeting en er was nog niks te zien ja dat kan. dus vandaag weer terug weer niks te zien. zegt mijn collega ben je niet zwanger? (normaal springt mijn ei echt voor dag 14 max ) ik zeg neeeeee tuurlijk niet ik ben toch ongesteld geweest vorige week. dus ik dacht net ach ik heb nog een goedkoop testje liggen laat ik het proberen en wat denken jullie na anderhalf uur plasje op te hebben gehouden een positieve test. a) ik ben zwanger wat ik niet geloof omdat ze dat dan toch moeten zien op een inwendige echo B) dat hormoon is nog mijn lijf niet uit? C) wederom een vroege miskraam? wat denken jullie? puck
heeeeeeeeeeeeee???? wat zeg je nou puck? Dat is raar zeg!! Maar wat mooi als het zo is. Is je miskraam vanzelf gekomen? Of heb je een curettage gehad? Bij een curettage kun je langere tijd hcg houden namelijk. Voor jou hoop ik dat t een nieuwe zwangerschap is he natuurlijk! Wellicht kunnen ze tweemaal hcg prikken, kijken of het toeneemt. Of een goede echo doen! Succes hoor! Wat een verwarring he.
Het kan zijn dat je zwanger bent, dan hoeven ze dat nog niet te zien (daar kijken ze niet naar namelijk!) Ik zou morgen meteen je gyn bellen met je verhaal. Dan zullen ze wel een bloedtest en/of echo doen denk. Aan de hand van de bloedtest weet je waar je aan toe bent. Je hebt tussen je mk en deze poging al wel een ongi gehad toch? Bel iig morgen even! Ik ga voor je duimen dat je spontaan zwanger bent geraakt meis!
ik ben gecurrateerd en ik was ook al weer ongie geweest vanochtend heb ik weer getest en toen was er geen tweede streep te zien. ik snap er ook niks meer van. ik ga dus deze week gewoon vereder voor de tweede IUI bedankt voor het reageren