Niet meer zwanger, wel bekkenpijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lilou, 23 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Vraag; iemand bekend met bekkenpijn na een vroeg afgebroken zwangerschap?

Ik was pas heel pril zwanger (4.4 wk). Wel cytotec gebruikt, geen idee of het mede daaraan kan liggen. Maar nu ik 6 weken erna voor het eerst weer ongesteld ben verga ik al een week van de pijn in mijn bekken, erg vergelijkbaar met de pijn die ik voelde tijdens begin van mijn tweede zwangerschap. Alleen ben ik nu dus niet zwanger (meer). Iemand hier bekend mee? Zo ja, wanneer stopte dit weer...?

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.602
    4.454
    113
    Vrouw
    Ik heb na mijn bevalling telkens rond mijn eisprong en menstruatie last van bekkenpijn. 2 weken geleden een miskraam gehad en nu heb ik er geen last van. Ik vermoed dat het rond m'n eisprong weer terug zal komen. Vervelend he! Het is bij mij dus hormonaal. Is het nu weer over bij jou?

3. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Mijn fysiotherapeut vertelde mij tijdens deze zwangerschap dat ik nu bekken klachten heb mede als gevolg van hormonen tijdens de eerste zwangerschap wat een miskraam werd. Het duurt even voordat de hormonen die je bekken slapper maken uit je lijf zijn, soms wel maanden. Toen ik dus 4 maanden later weer opnieuw zwanger was kreeg ik een dubbele dosis van dat hormoon waardoor ik bekkenklachten kreeg.

Wat ik wil zeggen is: ook al ben je niet meer zwanger, de hormonen van je zwangerschap zijn nog niet uit je lijf en je kan dus nog een tijd klachten hebben.

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Idd wat @Flamingo1990 zegt, ik had een MA bij 9 weken zwangerschap curretage gehad en was 1,5 maand ongeveer erna weer zwanger. Loop al vanaf week 7 bij de fysio met bekken en rug klachten. En mijn bekkenfysio zei ook hetzelfde door dat je zo snel weer zwanger bent heb je nu eerder last. Dus het kan zeker weten wel. Maak eventjes een afspraak bij de bekkenfysio waarschijnlijk kan ze je nu wel ff helpen zodat straks wat fijner aanvoelt.
    Sterkte ermee

Flamingo1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina