Zit al 2 avonden bij de noodtadarts, omdat de pijn niet te harden was. Gisterenavond voelde ik een andere kies dan de avond ervoor, toen boven en nu onder. Ik kon de kies niet aanraken, en het bonkte in mijn kies. Wortelkanaalbehandeling gehad, maar nu voel ik nog mijn hart erin kloppen/bonken, en heb nog steeds pijn aan de kies. Is dit normaal? xx
Wat rot voor je ! Ik hoor veel verhalen van mensen die n een wortelkanaalbehandeling weinig last hebben of het makkelijk kunnen onderdrukken met paracetamol maar een week geleden heeft m'n vriend er 1gehad en die had nog veel meer pijn dan voor hij hem kreeg. Hij is de dag erna terug gegaan naar de tandarts en volgens hem kon het wel een week aanhouden, hij kreeg toen wel ibuprofen bruis 600 mg mee en een antibiotica kuur, dit onderdrukte de pijn wel redelijk (hij moest er ook nog paracetamol bij slikken) en na een dag of vier was het redelijk over. Hoop dat je er snel vanaf bent!
Heb net de tandarts gebeld, moet er straks toch weer heen. Gelukkig want zit al 2 avonden bij een noodtandarts.
Ik lees dat je er weer heen gaat en dat is goed natuurlijk... Maar je vraagt of het normaal is om na die tijd nog kloppende pijn te hebben. Ik heb in juni of zo ook een wortelkanaalbehandeling ondergaan en we gingen kort daarna op vakantie. En ik had op vakantie vreselijk kloppende pijn. Het leek net alsof ze me niet goed behandeld hadden. Ik had het alleen de eerste avonden en nachten erna, en overdag was het weer goed. Het duurde kort en het ging weer goed toen... gelukkig. Het is denk ik gewoon een soort napijn of zo.
Hoe is het gegaan bij de tandarts? Heb zelf een aantal maanden terug een wortelkanaalbehandeling gehad, eerst met een noodvulling en antibiotica om de ontsteking weg te krijgen. En brufen 600. Na een week opnieuw geholpen, toen de verdoving was uitgewerkt, zat ik ook tegen het plafond, maar na een dag of 3 flinke napijn, heb ik nu nergens geen last meer van.
ik had na mijn behandeling ook behoorlijk napijn en dat duurde ongeveer 1 a 2 dagen en daarna zakte het af. Geen pretje in elk geval!
Ik moet vanmiddag om half 3 erheen. Ben bang dat het toch nog niet goed is. Heb wel is eerder een wortelkanaalbehandeling gehad, en had ook erge napijn, maar niet zoals dit. Heb soms gevoel dat mijn kies eruit klopt, en hele tijd een zeurende pijn.
Misschien een kanaaltje wat toch niet goed is schoongemaakt en is gaan ontsteken....... Kloppende pijn is meestal een ontsteking.
Hier ook hele nare kloppende pijn. Is met 4 dagen weggetrokken en nu nergens last meer van. Was dus 'gewoon' na-pijn.
Ik heb het nog af en toe.. Een jaar of wat geleden wortelkanaalbehandeling gehad aan een hoektand en heb er af en toe nog last van. Idd een kloppende pijn maar dat duurt maar even en is ook zo weer over. Kan zo ineens weken geen last hebben en dan ineens voel ik het weer.
pff meiden heb een wortelpunt behandeling gehad. Wortelpunten waren ontstoken. Maar wat een na pijn, heb zitten janken in de auto, en een paar uur thuis ook nog. heb nu diclofenac van de huisarts gekregen,net 1 ingenomen. wat een ellende