Jeetje, nu ik je hele verhaal lees kan ik me nog beter voorstellen hoe moeilijk het allemaal voor je is. Telkens van hoop naar wanhoop geslingerd worden, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor jullie is...
Na diverse jankbuien gaat het alweer wat beter. Vanmiddag ben ik in het ziekenhuis geweest, eerst intake bij de gyn, toen echo, daarna inwendig onderzoek, toen gesprek met anesthesist en daarna nog bloed laten prikken.. Maandagochtend word ik gecuretteerd, in principe moet ik om 07.30 u binnen zijn. Morgenmiddag moet ik nog even bellen voor de definitieve tijd. Vanmiddag heb ik wat lichte krampen en miniscuul bloedverlies gehad, ook al zou het nu spontaan loskomen dan word ik alsnog gecuretteerd. Eigenlijk ben ik hier ook wel blij om..Ik heb dan nog 2 dagen om bij te komen en daarna gaan we met vakantie. Mijn gevoel is heel dubbel, ik heb heel erg uitgekeken naar de uitgerekende datum en fantaseerde al over het broertje/zusje van Lotte. En nu is er groot verdriet, alleen is het verdriet om een kindje wat nooit bestaan heeft want de cellen hebben zich nooit vermenigvuldigt tot embryootje. Een vriendin omschreef het heel mooi als verdriet om verwachtingen die niet uitkomen en dat klopt ook wel. Dus maandag de grote dag en daarna hopen we natuurlijk op een toekomstige gezonde zwangerschap.. Bedankt meiden voor jullie steun en lieve woorden, waardeer ik enorm! Liefs Wen
Moeilijk he? Ik vind mijn dochter nu ineens zo'n enigskind en vind dat heel sneu (terwijl er voor haar eigenlijk helemaal niks veranderd is). Vorige week was ze jarig, zo'n mijlpaal waarop ik altijd al had gefantaseerd zwanger te zijn van de tweede. Ik kan soms helemaal sip worden om het mensje dat ik nooit zal leren kennen, of het feit dat mijn kleine meissie geen grote zus gaat worden (voorlopig). Wat betreft het kindje dat nooit bestaan heeft: in jullie gedachte heeft het wel degelijk betsaan en dat is niet uit te vlakken...
Ach Wendy, wat erg, zeg. Meid, ik wens jullie heel veel sterkte toe met het dragen en verwerken van dit verlies. En natuurlijk voor a.s. maandag ook heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je evengoed toch iets van je vakantie zult kunnen genieten. Hou je taai!!
Jeetje Wendy, wat vreselijk zeg!! Ik wens je heel veel sterkte toe, en natuurlijk ook voor je man! Wat oneerlijk kan 't toch zijn zeg! Alsnog wens ik je een hele fijne vakantie toe, samen met je man & Lotte! Miss. dat je dan wat meer kan ontspannen en 't een plaatsje kan geven. Suc6 voor a.s. maandag, ik hoop dat 't meevalt! Liefs en 'n dikke knuffel van mij.
Lieve Wen.....ik weet heel goed hoe je je nu moet voelen op dit moment.sterkte aankomende maandag en ik hoop dat je samen met Lotte en je man toch nog van een welverdiende vakantie kunt genieten
Ja meissie, dat is het inderdaad. Je was inverwachting. Ik voel heel erg met je mee meisje en als ik een pilletje had die al het verdriet en teleurstelling weg kon nemen, dan kwam ik die vandaag nog brengen.
wen heel veel sterkte mandag en ik denk aan je en ik hoop ook dat je een beetje tot rust kom in je vakantie en dat je een beetje kan genieten meis heel veel sterkte voor jou en je man
heel veel sterkte maandag. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt het lijkt mij een leegte achterlaten. Sterkte voor jullie 3 tjes- ik zal aan je denken meid!
Sind vrijdag verlies ik bloed en vandaag ging dit gepaard met stolseltjes en veel pijn. De pijn (weeen achtige krampen) werd op een gegeven moment zo hevig dat ik het weg moest zuchten. Ik zat net op de bank en moest kuchen, daarna voelde ik veel bloed lopen en ben onder de douche gaan staan. Daar ben ik verschillende stolsels verloren waaronder het vruchtzakje. We hebben deze uitvoerig bekeken en ook foto's van gemaakt. Gelijk heb ik met de dienstdoende gyn in het ziekenhuis gebeld omdat ik nogal veel bloed verloor, als dit binnen een uur na het verliezen van het vruchtzakje niet minder zou worden moest ik gelijk langskomen. Gelukkig is dit niet het geval. Jeetje wat voel ik een opluchting, de pijn is weg en ik voel me gelijk een stuk beter. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor controle en dan zullen ze bepalen of de curettage die maandag gepland staat nog nodig is..
Ik hoop dat een curettage nu niet meer nodig is meis. Ik wens je heel erg veel sterkte. Liefs, mussie
hee meis, ik ben ook n beetje met je mee opgelucht. Ik hoop ook dat je geen curetage meer nodig hebt maandag. Nog een hele dikke kus van mij!
Fijn dat het ergste achter de rug is, lichamelijk. Ik hoop dat je niet meer gecurreteerd hoeft te worden. Fijn dat je foto's hebt kunnen maken. Als je er nog eens behoefte aan hebt kun je het er nog eens bijpakken. Sterkte nog en doe rustig aan...
Ik hoop ook echt dat je lichamelijk nu het ergste gehad hebt, dat je geen curretage meer hoeft te hebben morgen! Sterkte! ...en doe rustig aan/neem je tijd. Liefs,Mirre