Niet mijn gevoel..

Discussie in 'Miskraam' gestart door wendy1611, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ach jee, lijkt me ergens toch fijner dat je lichaam het zelf los heeft gelaten al is de pijn er niet minder om natuurlijk.

Ik hoop dat je vandaag niet meer voor de curretage hoefde.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoe gaat het nu met je?
    Hebben ze de curretage nog gedaan of was het niet meer nodig.

Liefs, Mirre

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Gelukkig was de curettage niet meer nodig, heb gisteren nog contact gehad met de gyn en volgens hem klonk het volledig. Ik heb zelf ook niet het gevoel dat er iets achter gebleven is. Ik heb nu nog wel bloedverlies alleen niet meer dan bij een menstruatie. Wel heb ik gisteren nog een anti-d injectie gekregen.

4. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel komt en je in elk geval bij kan tanken op Curacao.
    Sterkte Wendy!

5. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hai Wendy,

Als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met je verlies.
    Ookik heb vorige week te horen gekregen dat ik een leeg vruchtzakje in mijn baarmoeder heb zitten. ook vanaf het begin af aan voelde ik mij niet zwanger althans niet zo als bij mijn zoons. Nu werd er direct gezegd dat niet elke zwangerschap het zelfde is en dat nam ik dan ook aan. De verschijnselen waren er wel maar niet echt overduidelijk.
    Toen er bij mij een echo werd gemaakt de eerste keer zag de echoscopiste ook een blaasje aan mijn rechtereierstok zitten ze zei hierover dat ze dan kon zien uit welke eierstok mijn eisprong was geweest, ook zag ze een innestelings bloeding die er nooit uit is gekomen.
    Ik denk dat ik dan het zelfde als jij heb en dat dat blaasje de hormoonproductie op pijl houd. Ik moet zeggen dat ik alleen nog helemaal niets voel aankomen, wat ik wel heb is een soort van bandenpijn ( dit herken ik nog van mijn twee andere zwangerschappen) vanuit mijn liezen uitstralend naar mijn benen en naar mijn rug. elke keer denk ik als ik op de wc zit nou nu zal het wel komen dan maar er komt niets. Ik heb woensdag nog een echo en die wacht ik maar af anders laat ik mij maar curateren ik ben bang voor wat ik kan verwachten.
    Ik wens jou en je man heel veel sterkte .

liefs
    jet

Deel Deze Pagina