verklevingen wie heeft dit ook gehad

Discussion in 'Zwangerschap' started by jaja23, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,740
    0
    0
    hallo

Vandaag ben ik 6 weken zwanger en vorige week ben ik voor het eerst bij de gyn geweest ik was toen pas 5 weken maar ze wouden kijken of het wel in mijn baarmoeder zat en gelukkig het zag er goed uit.

Nu heb ik alleen al de hele tijd hele erge buikpijn de gyn heeft gekeken en dacht dat ik mis last van verklevingen had ik ben namelijk vroeger 3 keer geopereerd aan cyste en een bloedinkje.

Is er ook maar iemand dit dit ook heeft gehad ik kan er namelijk helemaal niks over vinden en kunnen ze daar wat aan doen en is dit gevaarlijk
    Wie kan mij helpen?

veel liefs

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hallo jaja23,

Ik heb er zelf ook last van. Ik heb twee maal een buikoperatie gehad en heb een gesprongen blinde darm gehad waardoor ik verklevingen in mijn buik heb.
    Ik ben vanwege de buikpijn, twee maal extra naar de gynaecoloog geweest omdat ik ongerust was.
    Ben uitgebreid gecontroleerd en gelukkig kan het voor het kindje totaal geen kwaad. Wel heb ik iom de gyn afgesproken meer rust te nemen omdat de klachten vooral krijg tijdens inspanning.
    Ook heb ik afgesproken dat als ik ongerust ben, om welke rede dan ook ik gewoon contact opneem en het even bespreek.

Doordat het serieus genomen werd, ben ik nu ook wel een stuk gerusterer om. Dus als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen en het uitleggen.

Veel succes, klarinet

3. Muisje22

Muisje22 Lid

Oct 27, 2008
    26
    0
    0
    Hallo..

Ik herken dit heel goed,
    ik ben namelijk darmpatient en 14 keer geopereerd aan mijn darmen.. Ik ben nu 16 weken zwanger en weet al dat het zowieso een keizersnee gaat worden in verband met al het littekenweefsel.. Het lijkt op bandenpijn zeggen ze alleen dan 10.000x erger.. Ik lig dus nu met 16 weken al zo goed als plat.. Maar door mijn geschiedenis staan we extra streng onder controle en dat geeft me wel een rustig gevoel.. Volgens mijn gynaecoloog is het niet gevaarlijk maar willen ze het wel extra goed in de gaten houden..

Sterkte ermee..

Groetjes,
    Muisje

Share This Page