Niet misselijk niks!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lique80, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo dames,
    Maak me een beetje druk, dus misschien kunnen jullie me geruststellen. Ik heb vorige week positief getest, dus ik ben zwanger. Voor de rest heb ik zowat geen symptomen. Gevoelige tepels en een beetje rommelige buik, maar dat is het. vorige week een beetje misselijk geweest.. Verders weinig tot niets.
    Zijn er meiden die dit ook hebben.. Maar met een beetje zorgen of het allemaal wel goed gaat..

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Niet iedereen krijgt verschijnselen tijdens de zwangerschap.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Symptomen zeggen niks over de zwangerschap!

4. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    hai!
    wees blij dat je verder nergens last van hebt! :D mooier kan het toch niet? het is echt niet prettig om misselijk te zijn en last van je buik etc te hebben! en wie weet komt dat over een paar dagen allemaal nog opzetten, dan baal je er weer van!
    groeten moniek

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Daar hebben jullie ook helemaal gelijk in! Ik ga er gewoon van genieten! Bedankt!

6. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hee lique, mijn mama had toen ze zwanger was helemaal niks! het enige was dat ze een glanzende gezondere huid en haar kreeg! het zegt dus helemaal niets.

lekker genieten, want je bent WEL zwanger (die test zegt toch genoeg?)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken... Ik had in het begin van de zwangerschap ook nergens last van en maakte me ook zorgen, heel logisch! Maar tussen de 8e en 9e week begon bij mij het ene kwaaltje na het andere en sinds de 12e week ben ik goed misselijk geweest het 's ochtends dat ik nog niet 1 been uit bed kon zetten of ik moest al overgeven! Dus geniet lekker van je zwangerschap! Wie weet wat je nog te wachten staat! ;) (ik hoop natuurlijk zo min mogelijk kwaaltjes!)

Gr. Miranda

8. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb hetzelfde als jij gevoelige borsten en af en toe een beetje last van mijn buik. En een beetje last van opvliegers maar dat kan ook door opwinding komen ;)
    Ben blij dat ik niet misselijk ben...
    Mijn moeder heeft bij haar twee zwangerschappen ook nergens last van gehad, dus daar ben ik wel blij mee..

groetjes mik

9. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ja hoor ook ik ken het!heb helemaal nergens last van!gelukkig maar als ik sommige verhalen hoor mogen we in onze haden klappen en gaan genieten!ben alleen moe en heb een vol gevoel maar voor de rest echt helemaal niks!

10. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ik heb ooknog bijna nergens last van. Soms moet ik wel moeite doen om's morgens iets te eten. Maak me ook zorgen, maar dat zal iedereen wel gehad hebben. Over twee weken 1e echo. Heel Spannend!

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ben nu bijna 19 weken en vanaf dag 1 nergens last van gehad ;) dus het zegt echt helemaal niks ;) succes met je zwangerschap,xxx

12. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    had ook nergens last van hoor. Nog steeds voel ik me prima! Op wat rondgierende hormonen en moeheid na dan.

13. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Ik heb hetzelfde..helemaal nergens last van!
    Wat me wel verontrust is dat ik ook geen gevoelige borsten/tepels heb, ze zijn ook niet donkerder ... niets!
    Kan dit nog komen ........

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja tot 7 weken had ik eigenlijk ook nergens last van.

Misschien een heel klein beetje pijn in mijn borsten, Nu iets meer pijn maar ook niet veel. Ze jeuken meer... :(

Misselijk kwam toen ook, maar ook niet elke dag. Ik ben 3 keer echt zo misselijk geweest dat ik op de wc stond. Maar gelukkig kon ik me er tegen verzetten.

En erg moe,

Maar dus de eerste 7 weken niks,

15. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Fijn om te lezen.
    Ik ga dan malen en me ongerust maken..denk ik hee ik voel niets dus dan zal het wel niet zo zijn.

En weet je wat ik dan doe..ga ik alle nare verhalen lezen...tja niet echt slim natuurlijk ;)

16. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Je hebt gewoon geluk, het hoeft namelijk helemaal niet, zegt niets over zwangerschap.

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    maar dit geeft ons ook weer moed als er geen zwangerschapsverschijnselen *moeten* zijn
    Everything is possible

18. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Ik dacht ook dat ik zonder misselijkheid erdoor zou geraken maar vanmorgen is het me overvallen :( Niet dat ik moet spugen maar ik heb zo'n vervelend gevoel in mijn maag.. het lijk alsof m'n maag in elkaar gekrompen is van de honger terwijl ik mottig word bij elke gedachte aan eten.. :rolleyes: 'k heb totaal geen zin om te eten eigenlijk, zou niet weten wat ik moet eten, heb nergens zin in, het stoot me allemaal af... is dit nu het "misselijk" zijn?

Maar voor diegene die ongerust zijn... je hoeft écht geen verschijnselen te krijgen om een goeie zwangerschap te hebben hoor - heb ik al vaak genoeg rondom mij gehoord en gezien... ;)

19. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Dus hoef ik ook niets aan mijn borsten te merken?

ps..zag je al het hartje kloppen bij 6 weken? gaaaaffff

20. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik merk ook niks aan mijn borsten echt ik merk helemaal niks!behalve moe zijn!vandaag heb ik mijn 1e echo gehad en het hartje klopte echt super!nu gaan we verder met genieten

Deel Deze Pagina