Bedankt voor alle reacties! Ik ga er nu echt gewoon van genieten! En hopenlijk hoor ik over 2 weken ook een overduidelijk hartje bij de VK!
Poe.......fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb vorig jaar rond deze tijd een miskraam gehad. Toen was ik wel misselijk, kon geen geurtjes van vlees en parfum ruiken zonder me ziek, zwak en misselijk te voelen. Ik ben morgen 6 weken zwanger en merk alleen dat mijn borsten zijn gegroeid, en daar heb ik geen last van. Ik ben wat eerder moe als normaal en ben 2 weken wat chaggy geweest. Volgende week donderdag heb ik mijn eerste echo. Ik kan echt niet wachten. Ik wil echt heeeeeeeeel graag weten of alles goed is. Zucht...........ARGHHH
Jullie moeten maar zo denken geen enkele zwangerschap is de zelfde allemaal uniek! en ik heb geleerd dat je jezelf idd helemaal gek kunt maken met verhalen van anderen lezen, wellicht helpt het om even niet op het net te zijn en jezelf rust geven tot je wat meer vertrouwen krijgt. voor mij gold het net anders om ik had geen rust nadat ik alles gelezen had. achteraf heb ik me druk gemaakt om heel veel dingen die uberhaupt niet aan de orde waren maar ja aard vh beestje suc6 allemaal
Ik denk dat Dizzy gelijk heeft. Ik lees me ook suf hier op deze site En dan lees je dat mensen kwaatljes krijgen en denk ik waarom ik niet. Of je gaat twijfelen omdat iemand bijv het hartje niet heeft gehoord...of juist wel. Dit is een kei leuke site maar je kunt er ook best wel onzeker van worden...;-( Maar ja het is ook zo leuk om er online over te praten....