Zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Olifantje, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik maak me een beetje ongerust..
    Vorige maand tijdens mijn pilstrip heb ik een paar keer binnen de 4 uur overgegeven.. Ik had er helemaal niet bij nagedacht dat ik een nieuwe pil moest slikken nadat ik overgegeven had.. :oops:
    Maar ik was dus vanaf 27 sept tot 30 sept ongesteld.
    Nadat mijn menstruatie was gestopt ben ik niet met een nieuwe pilstrip begonnen.
    Ik voel me al een week niet lekker. Het is moeilijk om te beschrijven maar ik ben futloos, hoofdpijn (niet elke dag) en als ik wakker word moet ik meteen iets eten anders krijg ik een licht misselijk gevoel. :( Ik gevoel me gewoon niet lekker in mijn vel en mijn benen voelen ook erg zwaar aan.
    Een paar dagen geleden had ik spierpijn in mijn bovenbenen maar dat is alweer weg.
    Kan dit omdat ik gestopt ben met de pil of is er toch iets anders aan de hand? :(

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Het kan zijn omdat je een paar pillen bent misgelopen, dat je lichaam er een beetje raar op reageert.. Maar je weet maar nooit.
    Een testje doen brengt de uitslag ;)

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja, ik weet het. Maar durf niet zo goed te testen. :oops:

Deze middag heb ik me gedoucht en toen ik me afdroogde zag ik 3 druppels bruin bloed op de handdoek zitten. Ik vraag me echt af wat dit kan zijn.. :(
    Nog een beetje oud bloed van mijn vorige menstruatie? Kan dat nog na 11 dagen? Nu bij het afvegen zie ik helemaal niks op het wcpapier.. :-k

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Je bent dus wel ongesteld geworden na het stoppen met de pil? Ik denk dat het ontpillen is... Zeker weet je het natuurlijk pas als je een testje hebt gedaan ;)
    Dat bruine bloed kan ook van het ontpillen zijn. Daar kun je dezelfde klachten/ kwaaltjes van hebben als bij een zwangerschap ;)

5. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    ik ben nu ongeveer zon 1,5 tot 2 weken misselijk..
    de ene keer wat erger dan de andere keer en moet ik heel soms ook wel kokhalzen :( ik moest 21 september ongesteld worden en heb 20 en 21 september een bloeding gehad.. daarna heel licht en weinig bloed.
    nu heb ik wel nog af en toe wat pijn onderin me buik en in me zij..
    en toch last van meer afscheiding..
    nu had ik voor het weekend een licht plusje met de clearblue test.
    ben ik toch zwanger...?
    de dokter zegt dat 1 positieve test genoeg is en dak ervan uit moet gaan dat ik zwanger ben..maar durf niet echt blij te zijn..
    * Mama2006 *

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik ben in de stopweek van mijn laatste pilstrip ongesteld geworden, dus niet NA het stoppen met de pil. :p Want de stopweek hoort ook nog bij de pilstrip, toch? Want dan krijg je geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding..
    Maar krijg je al meteen symptomen nadat je gestopt ben met de pil?

Ik ben al eens een keer gestopt met de pil (niet voor lang, maar voor 3 maanden ofzo) en toen had ik nergens last van. :(

@Mama2006:
    Het lijkt mij toch dat je zwanger bent. :p Als je er nog steeds niet goed bij voelt, kun je nog een testje doen. ;)
    Gefeliciteerd! :D

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ah ok, nu snap ik het ;) Ik zou toch maar even testen als ik jou was. Maar ontpillen kan wel hoor, ook al had je er eerder geen last van ;)

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm ok.. Zal toch maar test gaan kopen dan. :eek:
    Ik vind het alleen vreemd dat ik nu al ontpillingssymptomen kan hebben.
    Normaal zou ik nu de 9de pil moeten slikken en ik heb nu toch al een paar dagen last van die symptomen. :eek:
    Nouja, ik zie het wel. :p Bedankt voor de reacties!

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Kunnen dit symptomen zijn?!:

-kokhalzen
    -aangekomen, niet veel maar het is het zwaarst wat ik ooit gewogen heb..
    -holle maag
    -steken van onder...

10. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    net weer test gedaan weer heel licht +
    weet het egt niet

11. youandme

youandme Lid

16 okt 2007
    15
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik weet niet precies waar ik dit moet schrijven, maar dacht dat het hier wel bij past.. het gaat over een symptomen..

HEt begon gewoon met een menstruatie 2 dagen later (Eerste dag heb ik een test gedaan ma was neg.) maja..gewoon de ong waseven lang en veel 5dagen... na die tijd tot ongv. 10e dag steeds last van mijn rug (normaal ook als iik ongsteld ben) maar dit duurder langer terwijl ik niet meer ong was. later ging het over maar ongeveer de 16e dag had ik een paar drupjes wat geel/donker oranje.. (rare kleur:p) in mn onderbroek en een beetje in de wc.. (wat kan dit zijn!?) is het mss dat we 'te hard' zijn gaan 'klussen' de avond ervoor... en sinds ongv. 18e dag ruikt mn urine opeens sterk.. (wat ik normaal echt nooit heb! tenzij ik sochtens moet en weinig gedronken heb..) maar nu is het de hele dag door. (niet echt veel donkerder ofzo..) en heb last wat van spierpijn in mn buik (niet heel zeer.. maar af en toe wat steken..

Ik snap het niet meer... HEeft iemand tips.. of iets..

X Youandme!

12. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    sinds 2 dagen last van hardere borsten en gevoelige/pijnlijke borsten en
    gevoet dat me buik wat gespannen is en soms doet het beetje pijn...en dat trekt dan door naar me onderrug..:(
    vandaag weer een test gedaan van kruidvat ligt 2e streepje dus positief
    toch zwanger ? :)
    Mama2006

13. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik heb ook last van die symptomen alleen zijn me borsten niet harder voor mn gevoel.... ik moet nog test.... ik test morgenochtend bij mn eerste plasje ennn volgende week maandag :)

Hopen dat ik hetzelfde als jou krijg ;)

14. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    @ suus: Ik meende dat je niet aan zwanger zijn toe was :S

15. Mama2006

Mama2006 Lid

11 apr 2008
    73
    0
    0
    Huismoeder
    Otterlo..
    hoop het ook voor je suus :D succes ;)
    Mama2006

16. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nu ik er een beetje in komt, lijkt het me wel leuk.... me vriend en ik praten er ook nu meer en goed over.... dus maybe binnenkort :D

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    symptomen pff ik ken ze allemaal...

deze maand.. eisprong gevoeld.. een dag daarvoor sex gehad (met condoom maar die schoot af)

6 en 8 dagen later steken gehad boven mijn liezen...(voelde ik ook bij innesteling 2e en 3e) en nu is dinsdag mijn nod.. pfff ik heb zere borsten maar geen blauwe aderen te zien..(heb ik ook altijd gehad bij zw.schap)

Ik heb nooit ongiverschijnselen..ik wordt t gewoon altijd netjes op tijd.. geen kramp, geen niks...

Ik zit er best mee een beetje.. we zijn niet echt bezig.. en de jongste is er net...maar goed.. is het wel zo dan is het uiteraard hartstikke welkom..

we wachten af...

18. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    het zou je eisprong kunnen zijn.
    de LH wordt namelijk afgevoerd via je urine en rondom je eisprong is dat erg geconcentreerd... daarom ook de ovulatietesten.
    of dit stofje ook sterk ruikt weet ik niet... zelf heb ik er ook weleens last van rondom mijn eisprong.

19. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    heb nooit last gehad van sterkgeurende urine tijdens mijn eisprong, maar wel sinds ik zwanger ben.(echt heel erg)

Ik heb het ook 3 maanden voordat ik zwanger werd gehad en toen had ik volgens mij ook last van blaasontsteking.

20. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    Symptomen die op zwangerschap kunnen duiden:
    z1 Uitblijven van menstruatie
    z2 Vermoeidheid
    z3 Vaak plassen
    z4 Last van buik of darmen
    z5 Borsten voelen anders
    z6 Pijn in baarmoeder, kramp
    z7 Vochtiger, vloei wit
    z8 Misselijk, extra honger
    z9 Emotioneel

Deze symptomen heb je in mindere mate ook wanneer je ongesteld wordt.

Symptomen die je vruchtbare periode aangeven:
    v1 Vochtiger
    v2 Vloei wit
    v3 Temperatuur hoger

Het meeste slijm voel je tijdens de eisprong. De temperatuurstijging geeft aan, dat de vruchtbare tijd net voorbij is.

Deel Deze Pagina