Niet misselijk??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Smokey11, Jan 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Hoi allemaal,

Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben en zit op 4 weken en 3dagen dus nog erg pril.
    Maar ik heb helemaal geen last van het misselijk zijn, en hoef ook niet erg vaak te plassen.
    Wel wat grotere borsten die gevoelig zijn en soms wat vermoeider als normaal.

Heeft er iemand nog meer ervaring met het NIET misselijk zijn?
    Is dat normaal?

Dit is mijn eerste zwangerschap en ben zo onzeker.... echt erg....:)

2. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hoi Smokey,

Hier ook pril zwanger (4w5d) en hier ook geen misselijkheid hoor. Dat hoeft ook helemaal niet en kan ook pas met 7 weken komen bijv, of misschien helemaal niet.
    Maak je er maar geen druk om! De een heeft heel veel last en de ander voelt niets.

En je voelt je borsten en de vermoeidheid, dus toch een teken dat je lichaam bezig is met veranderen.

Ik heb ook alleen last van mijn borsten, soort krampen onder in buik, wel licht hoor. En vermoeid en soms ook echt intens koud.

Ik vind het ook heel erg spannend!
    Heb jij al een afspraak staan voor een echo?

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oh enne vergeet niet te genieten he?! ;)

4. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Hey charise,

Ja ik moet 14-2 (erg toepasselijk op Valentijnsdag) naar de verloskundige krijg dan ook meteen een inwendige echo.
    Weet eigenlijk ook niet of dat gebruikelijk is want je leest dat de meeste dat niet doen.
    Ja genieten hahaha.... wist niet dat zwanger zijn je hoofd zo op ol kon laten slaan haha.

5. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Waar heb je trouwens die leuke banner vandaan en hoe krijg ik die op de site???

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Misschien een idee om hier eens te zoeken op de site? Of op Google?

Zwangerschap is GEEN ziekte en je hoeft je dus ook niet ziek te voelen.

Verder.. gefeliciteerd met je zwangerschap hoor!

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik was in het begin alleen wat lamlendig, later kreeg ik last van een zwaar gevoel op mijn maag. Ben nu 9 weken en heb gisteren voor 1e x overgegeven. Maar volgens mij ist niet zo ernstig, want de rest vd dag en vandaag is alles vrij rustig(afkloppen...). Ik moet wel op tijd uit bed smorgens voor een beschuitje en kopje thee, daarna kruip ik er weer in. Ik eet beetje voor beetje, grote hoeveelheden krijg ik echt niet weg. Sommige dingen lust ik ook echt niet graag, terwijl ik normaal kan eten als een paard.
    Ik hoop dat het je bespaard blijft, maar het is nog zo pril, er kan nog vanalles veranderen. Veel suc6 en gefeliciteerd!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Er zijn heel veel vrouwen die niet misselijk zijn tijdens de zwangerschap. Je hoort alleen juist de verhalen van vrouwen die het juist WEL zijn. Waaronder ikke.

En wat niet is, kan helaas rond de 6/7 weken nog komen. Maar ik hoop dat het je bespaard blijft.

Wees blij, hahaha.

Ik ben nu nog steeds aan de medicatie wegens ernstige zwangerschapsmisselijkheid. Zodra ik dat afbouw of er mee stop, komt de misselijkheid en het overgeven in alle hevigheid weer terug.

Geniet van je zwangerschap en het niet-misselijk zijn! :D

9. Kitty01

Kitty01 Actief lid

Sep 30, 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! niets om je zorgen over te maken, ik ben nu 12 weken en helemaal niet misselijk geweest.

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

Feb 8, 2012
    1,138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook niet misselijk, ben alleen heel moe maar ook dat heb ik pas sinds een week of 3. Ik snap je onzekerheid wel hoor, dat heb ik ook. Maar ben blij dat je je goed voelt! Proficiat met je zwangerschap! En inderdaad, vergeet niet te genieten :)

11. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,880
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Hier ook nog steeds amper misselijk. Het is geen straf :)

12. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    1,085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Misselijkheid kwam bij mij ook pas vanaf de 7de week :)
    Geen paniek!

13. beest

beest Actief lid

Oct 30, 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Ik heb in een ander topic een week geleden geplaatst dat ik amper symptomen had, maar daar is nu (zit op ongeveer 6 weken) verandering in gekomen: ik ben al de ganse week vrij misselijk!

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier een gezond meisje al een tijdje geleden op de wereld gezet. Af en toe een vlaagje misselijkheid langs voelen komen, maar echt amper. Behalve als ik gebakken vlees rook wanneer ik langs het steak house hier in het dorp liep buhh. Maar letterlijk iedere zwangerschap is gewoon anders :)

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

hier pas met bijna zes weken misselijk, daarvoor ook weinig kwaaltjes.
    geniet van het feit dat je niet misselijk bent. nu ben ik het wel en zou graag van de misselijkheid af zijn ;)

16. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Allereerst gefeliciteerd!!
    Bij de zwangerschap van J. was ik ook niet misselijk hoor en dat is een gezonde heerlijke eigenwijze peuter haha

17. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

Mar 15, 2008
    325
    0
    0
    Hier voor de 4e keer zwanger (heb 2 mooie jongens rondlopen en een ma gehad) nooit last van misselijkheid gehad. Wees blij! Ken andere verhalen en ja meestal word je pas misselijk vanaf de 6e/7e week, dus het kan (helaas) nog.

18. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Heeft er ook iemand ervaring met hevige buikpijn in midden van de buik en vooral in de nacht????

19. mammiesam

mammiesam Actief lid

Dec 11, 2012
    193
    0
    0
    ik ben ook niet misselijk hoor...even afkloppen :) van mij mag het zo blijven...alleen bij de eerste misselijk geweest en das geen pretje

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Bij mij begon het beide keren precies op 6 weken :p
    Maar je hoeft helemaal niet misselijk te zijn hoor.

Share This Page