niet misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joss81, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris73

iris73 Lid

5 dec 2007
    87
    0
    0
    aalsmeer
    Ik heb een dochter van 14 en een zoon van 7 nu weer zwanger,met geen 1 zwangerschap was ik misselijk en mijn kinderen zijn supergezond!

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nou, dan ga ik me ook nog maar even geen zorgen maken :) Vanaf 6 weken krijg ik misschien ook klachten.
    Het is inderdaad niet dat ik zo graag misselijk wil zijn, maar een beetje bevestiging van dat mijn lichaam echt met een wonder bezig is, zou soms wel fijn zijn... Iets minder hinderlijks dan misselijkheid mag ook hoor!

Dat Joss (TS) uiteindelijk helaas een miskraam heeft gekregen, maakt het alleen niet gemakkelijker om me geen zorgen te maken.

3. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Wees maar blij dat je niet misselijk bent. Niet iedere vrouw wordt misselijk. Gewoon niet te druk maken alles komt vast goed.

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoi,

wees inderdaad maar blij. Ik had eerst ook geen last van misselijkheid maar nu komt het toch op en ben er niet zo blij mee! Vind dat zo''n rotgevoel haha. Dus niks raar zou alleen een leuk meegevertje zijn geweest als het wegbleef!

Groetjess

5. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb gelukkig ook nog geen last van misselijkheid... ben nu 8 weken zwanger!
    Ik hoop ook dat het zo blijft, ben namelijk niet zo'n fan van overgeven :p(niemand is daar fan van)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij Myrna was ik niet misselijk enzovoort, alleen wel geurtjes, vies!

maar nu ben ik 4 weken en nog niet misselijk, is nog vroeg! Ben benieuwd!

7. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi meis ik herken je gevoel heel erg ik ben zelf de eerste weken ook angstig geweest dat het fout ging, wat mij erg geholpen heeft is de kans dat het wél goed gaat nog altijd het grootst is. . X

8. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    De eerste keer dat ik zwanger was ( ruim 12 weken, daarna curretage ivm molazwangerschap) heb ik nergens last van gehad, behalve van extreme vermoeiheid. Ben 1 keer naar de toilet moeten rennen en en daarna was het ook weer over. Deze zwangerschap was een mola zwangerscha waarbij je het HCG gehalte boven de 10000 zat, dus het zegt niets.... Het verschilt gewoon per vrouw per zwangerschap.

Nu ben ik gelukkig weer zwanger en ik dacht eerst dat ik het me dingen inbeeldde , sinds de positieve test zijn mijn tepele erg gevoelig en slaap ik weer slecht. Ook heb ik geen trek in ete, maar als ik dan eet , vind ik het lekker. ik blijf wel een langere tijd een vol gevoel houden. Ds ik snack minder ( goed voor de lij n :p )Het lijkt wel of ik een betere geur heb. Maar niet misselijk of iets.
    :) :) :)
    Groetjes muis

Deel Deze Pagina