12 dagen overtijd,geen duidelijke test alleen maar onduidelijke,ontzettend moe,steken in mn borsten,buikpijn en mn broeken krijg ik nauwelijks dicht en soms ineens duizelig. Wat een onzekerheid. Ene kant zegt zwanger en de andere kant zegt niet zwanger... Begin nu toch wel ongeduldig te worden. Wat zou dit toch kunnen zijn? Ben nooit maar dan ook echt nooit overtijd....
Hallo Denise, Waarom probeer je niet naar de huisarts te gaan om bloed te prikken. Liever dat dan al die ongeduld toch? Ik zelf ben nu ook twee dagen overtijd en test ook negatief. Als ik lang zo blijf dan ga ik toch wel naar de huisarts.
Na 10 minuten pas een heel erg dun licht streepje vind ik onduidelijk haha. Ik word echt zo ongeduldig haha Ik ga van de week nog een testje doen en dan wcht ik af wat de uitslag is. Het nare is dat ik soms echt verga van de buikpijn en ik echt niet meer weet hoe ik moet zitten of liggen.
Haha ja erg eigenlijk he *bloos* haha Ik word meer zo ongeduldig doordat ik 12 dagen overtijd ben en zoveel 'klachten''herken van mn zwangerschap van Lieve. Zo zat ik van de week lekker op de bank en werd ik ineens uit het niets zo misselijk en dacht dat ik moest overgeven maar na wat water was het ineens over en had ik trek in iets lekkers Vrijdag waren we in de avond in de stad en we staan bij de parkeergarage om terug te gaan en ik werd ineens zo duizelig! Leek net of de grond onder mn voeten werd weggehaald en dat was ook gelukkig plots over. En die buikpijn he pppfffff Kan er soms wel van huilen zo erg!
als je gek wordt van die onduidelijke testen, waarom doe je geen digitale? weet je het tenminste zeker!
Die digitale gaven toen ik hartstikke zwanger was van Lieve ook niet zwanger aan. Klopt dat de test na 10 minuten niet meer betrouwbaar is maar de huisarts zei dat er vaak toch iets te bespeuren is van het hcg hormoon maar dan heel erg weinig. Het zou dus kunnen dat het wel zo is maar kan alle kanten nog op. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en morgen ga ik een test halen. Weer eens testen. En als die weer negatief is bel ik ff de dokter want ik verga echt van de buikpijn en alles....bah