Ik heb sinds dit weekend bijna de hele dag het gevoel alsof ik wagenziek of zeeziek ben. Klinkt misschien een beetje raar, maar het is een vreemd gevoel in mijn hoofd (niet echt duizelig) waardoor ik erg misselijk word. Weet iemand hoe je dit kan verminderen?
Eet je regelmatig iets? Ik weet natuurlijk niet wat jij precies hebt, maar mij helpt het om ieder 1 à 2 uur iets te eten. Ook al heb ik daar dan totaal geen zin in. Iets zoutig helpt bij mij ook als ik licht in mijn hoofd ben. Maar mijn bloeddruk is altijd wat aan de lage kant geweest.
Hallo ik ben nu 8 weken zwanger. En ben al bijna 3 weken zo misselijk en 24/7 En kan niet veel eten al heb ik er wel zin in wie heeft er tips voor mij. Groetjes
Probeer beschuit of crackers smorgens en smiddags een eet7 x per dag kleine hoeveel heden.. hielp hier echt goed.. ik ben maar een paar dagen misselijk geweest/ overgeven. Probeer in ieders geval genoeg te drinken! ik at nog een beschuit voor t slapen gaan en nam er ook 1 mee naar boven voor de volgende ochtend. probeer ook rustig op te staan. ipv meteen uit bed te vliegen
Genoeg eten en drinken, kleine hoeveelheden per keer, meerdere keren per dag. Verder voldoende slapen, lukt dat niet in de nacht probeer dan tussendoor wat rust te pakken. Hier hielp een glaasje cola soms ook tegen dat misselijke wagenzieke gevoel.