druk 'down under'

Discussion in 'Eerste symptomen' started by leetje, Nov 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Hoi hoi,

Ik weet sinds iets meer dan een week dat ik mijn derde kindje verwacht. Niet gepland maar wel welkom! Nu heb ik op zich bijna geen symptomen. Ik voel alleen een zware 'druk' van onderen. Ik heb dit erger als ik zit of lig. Ik heb dit gevoel ook vaak een dag als ik ongesteld ben. Het lijkt wel alsof iemand me een ontzettende schop tussen de benen heeft gegeven, en ik kan mijn spieren niet ontspannn...herkent iemand dit? En weet iemand wat ik eraan kan doen?

ThanX

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ken dat gevoel heel erg goed maar heb het pas sinds mijn 19de zwangerschapsweek of zo, net alsof ik een blauwe ***** heb, alsof iemand me een knietje heeft gegeven :(
    Volgens de gynaecoloog is dat gewoon de verweking van alles en hoort het erbij. Maar bij jou is dat dan wel al erg vroeg? Misschien omdat je al 2 kinderen hebt gekregen, dit is mijn eerste zwangerschap.

Dat menstruatiegevoel heb ik tot week 9 gehad, was de groei van de baarmoeder.

3. Mamano

Mamano Lid

Oct 1, 2014
    62
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook. Steken ook vooral. Maar ik herken het wel. En zit nu rond NOD. Vorige zwschap wel bekkeninstabiliteit gehad.

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Had ik ook in mijn laatste zwangerschap (en idd 1-2 dagen voor menstruatie ook). Ik denk dat de boel een beetje uitgelubberd is :p en je daarom meer voelt? Dat alles door zwaartekracht ook wat meer hangt?

Je zou eens kunnen overleggen met een bekkenfysio? Want ik denk dat het van bekkenbodem afkomstig is.

Share This Page