Ja gebeurd me elke dag. Dan heb ik me voorgenomen om vroeg te gaan slapen want ben 300u slaap achter. Gaat ons zoontje naar bed en dan word ik wakker. Word ik uiteindelijk moe vind ik het zonde om te gaan slapen om de ochtend erop spijt te hebben maar identiek hetzelfde te doen.
Dat heb ik ongeveer elke avond. Verschrikkelijk is het, maar ik kan er niets aan doen. Laatst voelde ik me niet lekker, lag er om 20.15 in en zie het nog 23 uur worden. iPad en telefoon beneden laten zou al zoveel schelen, maar dat vind ik saai haha.
Ja dat heb ik standaard elke avond. En 's ochtends denk ik altijd "Vanavond ga ik eerder naar bed!!" haha! Hier komt het vaak doordat ik zo blij ben dat ik wat voor mezelf kan doen zodra de kinderen in bed liggen
En aan t eind van de avond denk ik vaak, wat voor nuttige dingen heb ik nu gedaan?! Juist, niks. Aankomende week even knallen met m'n fotoboeken, en geen hersendodende tv programma's kijken,
Ohh had ik dit bericht maar niet gelezen. Nadat m'n candy crush levens op waren, nog snel soda crush gedownload
Haha ik wissel altijd af met candy crush. Al zijn mijn levens op dan switch ik van mijn telefoon naar tablet en weer terug. Nee hoor ik ben ook helemaal niet verslaafd
Ik denk alleen niet dat ik het bij mijn man voor elkaar krijg om zowel m'n telefoon als de iPad mee de slaapkamer in te smokkelen
Bekend probleem Dat is hier al weeeeken aan de gang en elke dag neem ik mezelf voor om die avond eerder naar bed te gaan. En elke keer word het minimaal 00.00/00.30 uur. Om 6 uur gaat de wekker en kleine komt nog een paar x ivm tandpijn. ik ben doodmoe, voel me gammel en wat ziekig door het slaaptekort en elke keer doe ik het weer. maar mijn voornemen: vanavond lig ik er voor 22.30 uur in. (en dan zal je zien, dan kan ik niet slapen)
Bij mij heeft het meestal te maken met: 1. willen genieten van kindloze maar manrijke avond 2. opzien tegen de volgende dag en ik weet dat als ik ga liggen het nog maar 1 minuut duurt voordat de wekker gaat en ik moet opstaan. Struisvogelgedrag dus.
Het zal mijn man een worst wezen wat ik allemaal mee neem naar de slaapkamer zolang het maar geen andere vent is 😂