Aangezien 14 maanden is en soms een week doorslaapt en zelfde 2 weken en dan is het maanden verschikklijk met het doorslapen. Nu heb ik een afspraak vandaag met de huisarts waar ik met de vraag ga komen of hun mij kunnen helpen dat daan eindelijk door kan slapen. Is dit een rare vraag of kunnen zei mij weldegelijk helpen
Ik heb geen idee....maar lat het aub horen als ze dat kunnen, dan kan ik dat in mijn achter hoofd houden voor het geval dat . Ik ben heel benieuwd!
ik heb wel eens gelezen dat een homeopatisch arts heeft geholpen bij het doorslapen... succes en ik hoop voor je dat hij snel lekker slaapt `s nachts
tjah fleur, ik weet niet waarom je zoon wakker word snachts? maar ik heb het ook heel lang gehad met mijn dochtertje tot 1 jaar aan toe elke nacht vier vijf keer eruit en smorgens gewoon om half 6 weer wakker zijn ik kon er op een gegeven moment zo niet meer tegen dat ik haar heb laten huile het was heeel erg moeilijk en zwaar we lagen alebei verstijfd in bed om er niet uit te gaan en tegen elkaar zeggen het is zo over ze heeft half uur gehuild is toen in slaap gevallen tot anders dags half acht hierdoor is het voor ons nu makkelijker om haar te laten huilen snachts na die ene keer is het nog 2 keer gebeurd en sindsdien hoor ik haar snachts niet meer want ze weet dat we niet meer komen, ze is overging nu wel weer smorgens gewoon om half 6 wakker maar ja met een goede nacht rust vind ik dat niet erg
Ben geweest en als Daan 1,5 jaar is en slaapt nog niet door dag krijg ik een hoestdrankje waardoor kinderen wat duf worden en hierdoor uit hun "wakkerworden"ritme komen. Hopelijk is het dan over. Het laten huilen hebben we allemaal al geprobeert maar na 2 uur naar krijsemte luisteren isje kind zo over stuur dat hij helmaal niet meer kan slapen. Hopelijk leert hij het nu snel zelf anders is het nog even 4 maanden afwachten en er 's nachts uit
pffff..........heftig meid! Gek is dat toch he! dat hij niet goed slaapt s'nachts? Ik hoop dat hij voor hij 14 maanden is goed gaat slapen, want het is een drastische oplossing voor jullie. Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je zowat ten einde raad bent wat betreft de nachten. Dus dan maar een resolute oplossing. Sterkte ermee
Ik zou eerlijk gezegd mijn kind nooit een hoestdrank geven om het te laten slapen. Ik begrijp wel dat het frustrerend en vermoeiend is maar mijn kind "drogeren" voor een goede nachtrust, nee niet mijn ding. Damian sliep trouwens pas door met 18 maanden en toen had hij opeens de smaak te pakken.
om eerlikj te zijn zie ik het niet zo als "je kind "drogeren" maar je bent als moeder zijnde ook een keer zat om elke nacht je bed uit te moeten en al helemaal als je (zoals fleur in dit geval) er als moeder zjnde gedeeltelijk alleen voor staat. en er een tweede op komst is ik denk dat fleur gewoon regel probeert te krijgen over de nacht rust van haar zoon niet alleen voor haar zelf maar ook voor haar kindje zelf
Mijn jongste dochter is bijna 3 en slaapt nog niet alle nachten door. Ja het is lastig maar om haar daarvoor een hoestdrank te gaan geven? Nou echt niet. Bovendien kan je verslaafd raken aan hoestdrank. Straks zit je met een kind die alleen nog maar kan slapen met een hoestdrank. Sorry maar ik vind het echt een raar advies van je ha.
Ik sta er gemisseld 10 nachten van de 12 helemaal alleen voor. Ik ben echt geen moeder die zijn kind makkelijk medicatie geeft. ik ben al bij een homeopaat in behandeling en die krijgt zijn slapen ook niet onder controle. Ik heb een hele moeilijk zwangerschap die niet al te vlekkerloos verloopt. Dus als ik hem dan toch zo kan door laten slapen dan is dat niet anders helaas. en als een hoestdrankje daarbij kan helpen
Wat Fleur doet met haar kind is haar verantwoordelijkheid, ik zeg alleen dat IK hoestdrank niet de oplossing vind. Enne geloof me ik heb heeeeeel wat slapeloze nachten gehad.
Ik vind drogeren wel wat heftig klinken. De huisarts is niet achterlijk ofzo die zal toch heus niet zomaar iets voorschrijven. Persoonlijk zou ik 't niet geven. Maar ik zit niet in jouw situatie, misschien zou ik 't dan ook wel doen. Dus gewoon doen wat jij denkt dat goed is voor Daan. Komt 't vast goed.
ik denk ook dat het met de verslaving wel mee valt, denk niet dat het zover komt het zal wel eerst kijken hoe het gaat ermee en dan als het goed gaat langzamaan afbouwen maar drogeren vind ik zo naar klinken alsof ze haar kind drugs geeft ofzo dat vind ik meer drogeren maar dat is weer persoonlijk he
" lees even mee " Sara slaapt ook nog steeds niet door , had eigenlijk al zo'n beetje geaccepteerd dat het gewoon niet anders is
de huisarts had het erover een hoestdrankje wat je gewoon geeft als een kind een kriebelhoest heeft maar er zit een stofje in waardoor kinderen dan net uit dat ritme komen van wakker worden vaak slaapt je kindje dan na 2 weken zonder hoestdrank al weer door.
Ik ben benieuwd! iig tot die tijd nog ff doorbijten En hoop dat ie nog voor die tijd lekker gaat slapen. Zodat jij ff kan bijtanken.
Trek je niet teveel aan van wat mensen zeggen hoor. Eeen simpel hoestdrankje is wel even iets anders als je kind drogeren! Ik hoop echt heel erg dat het zal helpen en dat je weer eens kunt genieten van je nachtrust!
Als het om promethazine drank gaat, wees je je dan wel heeeeeel erg bewust wat je je kind geeft. Het is dus zeker geen *simpel* hoestdrankje. Dit is van oorsprong een drank dat bij allergische aandoeningen gebruikt wordt, als bijwerking de hoestprikkel onderdrukt. Een groot nadeel is de suffigheid die optreedt. We weten dat promethazine geen licht middel is! Het wordt in verband gebracht met wiegendood, en is om die reden uitsluitend op recept verkrijgbaar. Ik voel helemaal met je mee qua slapeloosheid, want ik weet hoe het voelt om maanden achter elkaar gebroken nachten te hebben. Ik adviseer je sterk om dit middel NIET te gebruiken voor je kind, ongeacht of je huisarts het voorschrijft. Ben je al bij een osteopaat of homeopaat geweest? Deze natuurlijke manier van je kind helpen werkt waarschijnlijk net zo goed. Mocht je vragen hebben over het middel kan je mij pb-en, ik werk in een apotheek en kan 1 en ander voor je uitzoeken,mocht je hier behoefte aan hebben.