Of je belt een andere tandartspraktijk op en legt het verhaal uit en dat je toch graag iemand erna wilt laten kijken. Wellicht bevalt die tandarts een stuk beter, verhuis je gelijk naar die praktijk. Hier destijds ook gedaan geen moment spijt van gehad.
Nou ja belachelijk maar begrijp dat je niet in no zit. Dochter is 2x op de tanden gevallen 1x zaten ze ook gewoon los. De ta heeft wel een foto gemaakt juist om schade uit te sluiten. Dat de tand niet de onderliggende tand had beschadigd. Gelukkig was dit niet zo zou dus wel even rond snuffelen op andere tandartsen. Miss een kinder tandarts die kan miss iets losser zijn in omgang.
Volgende keer nee invullen als die persoon niet mee hoeft Ik moest pas op controle met alle kinderen. Baby was wat verkouden maar gewoon alles zo ingevuld dat we wel mochten. Vond t wel best, alleen baby corona zou raar zijn in mijn ogen
We mochten eindelijk langskomen, kreeg de peuter koorts . Keelontsteking, oorontsteking, bovenste luchtweginfectie. Zelfs nog een coronatest laten doen. Ik laat hem nu maar uitzieken en heb mijn angst om die tanden maar even geparkeerd. Ze zitten er nog in, ze zijn niet afgebroken dus dan zitten ze er de komende week ook nog wel in.
Wat een vervelende situatie zo. Ik ben een tijd terug met de jongste met spoed bij de tandarts geweest na een valpartij. In principe als de tanden vast zitten en nog ‘heel’ zijn doen ze niets. Wel moet ik in de gaten houden of er witte puist achtig bultjes op haar tandvlees verschijnen. Dat wijst namelijk op een ontsteking van de zenuwen en in dat geval moeten de tanden er uit ter bescherming van de grote mensen tanden. Misschien dat je dat in ieder geval in de gaten kunt houden zolang je nog niet bij de tandarts terecht kunt?
We zijn eindelijk geweest. Niets dat ze nu kunnen doen en ze gaat ervan uit dat het voor het blijvend gebit geen gevolgen heeft. Wel kan het zijn dat de tanden wat gaan verkleuren. Bij blaasjes meteen langskomen