Ik snap er echt niks meer van

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Whitepearl, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb deze ronde weer clomid gebruikt.

Op dag 9 heb ik een echo gehad ik had heel veel vruchtbaar slijm en verwachte al een groot eitje te zien die op springen stond maar er zat een eitje van 13 mm, de maand ervoor had ik mijn eisprong op dag 10.
    Op dag 11 kreeg ik weer een echo en ik had 2 eitjes 1 van 18,5 en 1 van 14,5.

Ik heb al die tijd in de ochtend en de avond ovu testen gebruikt.
    Zaterdag avond had ik veel ovu steken.

Al die dagen waren mijn ovu testen heel erg negatief super licht lijntje behalve zaterdag avond toen was hij donkerder maar niet zo donker als positief.

Ik zat zaterdag op dag 10.

Ondertussen is mijn vruchtbare slijm weg en heb ik echt witverlies niet rekbaar, ook is al mijn ovu pijn weg.

Vanmiddag weer ovu test gedaan en weer een heeeel licht lijntje, lichter dan zaterdagavond.

Nu vraag ik me dus af is mijn eisprong niet gewoon al geweest?
    Wat natuurlijk raar zou zijn omdat ik 2 echo's gehad heb.

Iemand een idee?

2. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Mijn baarmoedermond was zaterdag en zondag ook zacht nu weer hard

3. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Doen ze geen vervolg echo om te zien wanneer ze springen of bloed prikken om te zien of er een ovulatie heeft plaats gevonden?

4. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ja wel bloedprikken maar tot nu toe elke maand een eisprong gehad dus kan me niet voorstellen dat hij niet springt maar ja een lichaam doet vreemde dingen.

5. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik kan ze ook niet bellen vAndaag en morgen want ze zijn gesloten vanwege de nucleaire top

Maar goed ik zit nog niet op dag14 zig nu op dag 12 dus wie weet ik doe vanVond maar weer ovu test

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Vruchtbaar slijm kan er wel zitten maar hoeft er niet uit te komen (had ik ook en zwanger nu).

Door de echos weet je dat de eisprong niet eerder was. Misschien na het weekend.
    Kijk niet naar wanneer je je eisprong de vorige maand had; geen peil op te trekken.
    Of je hebt nog geen eisprong gehad en moet je aan de pregnyl.

7. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
  8. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Toen ik clomid gebruikte had ik ook vaak voor de eisprong zon pijnlijke steken wat je ook heb tijdens de ovulatie etc .. dat kan door de clomid komen mijn arts wie mij toen behandelde zei toen dat het kan komen omdat ze groeien de eitjes ...

heel veel succes. en als je iets nie vertrouwd gewoon vragen aan je arts die je behandeld . ;) .

Deel Deze Pagina