diarree en kdv?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door wonderteam, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mijn zoontje heeft nu 2 wen ochtenden gehad en gaat in principe morgen voor het eerst een "echte dag" naar het KDV. Nu is mijn zoontje donderdag erg ziek geweest en heeft hij ook een nacht in het ziekenhuis gebleven. In principe is hij weer helemaal opgeknapt ( geen koorts meer, slaapt goed en heeft weer vrolijke babbels en zin om te spelen) alleen heeft hij nog af en toe diarree. Vandaag 2x gehad. Dit kon volgens het ziekenhuis nog wel een tijdje aanhouden. Kan ik hem dan morgen wel gewoon naar het kdv doen?

Bedankt voor het antwoord :D

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en bij ons mogen kinderen met diaree gewoon gebracht worden. Het is natuurlijk wel slim dat je het verhaal uitlegd dat je kindje ziek is geweest enz. en dat hij dus nog aan de diaree kan zijn. Dan weten de leidsters ervan en zullen ze vast niet moeilijk doen. Ook zullen ze je kindje dan vaker controleren op diaree zodat hij niet doorlekt/ rode billen krijgt.

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord. Ik heb het hele verhaal al in zijn schriftje geschreven en ga het zeker morgenochtend bij de overdracht nog even vertellen.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik werk ook op een kdv en bij ons mag het wel gebracht worden maar moet het met drie diaree broeken worden opgehaald.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Op de kdv waar mijn zoontje zit mag hij dan ook gewoon komen

3 diaree broeken, maar als ze nou tandjes krijgen dan kunnen ze ook diaree van krijgen. Teminste de mijne wel dan haalt hij de 6 wel

en daarbij hij heeft kma en toen het nog niet bekend was had hij ook veel diaree

Deel Deze Pagina