Auto is al voorgekeurd( werkt bij toyota dealer ) en word door een monteur buiten werktijd gedaan. Maar 2 banden moeten vervangen worden, stabilisatiepoten?? en remschijven.. Lijkt wel nu of ik overal een excuus voor zoek, maar zo bedoel ik het niet. Weet gewoon niet waar ik het vandaan moet halen...
ik wil alleen aangeven je zegt zelf dat ze wel een behoorlijke band hebben dan moet die gewoon gaan . mijn man en zijn broertje hadden helemaal geen goede band maar juist dat die er was werd zo gewaardeerd dat de band veranderd is mijn schoonzus was er ook niet ook door het geld maar ook doordat haar vader weer vertrok naar suriname waar hij woont. dit vond ik helemaal niet erg was goed zo. maar ik zou je vriend wel laten gaan dan inderdaad dat deed mijn vriendin wel die had ook het geld niet voor de hele dag en die ging alleen mee eten bij mijn vrijgezellenfeest, beter iets dan niets zou ik redeneren, maar dat die gozer geen korting geeft ja dat is min, maar ja mijn ervaring is dat er altijd heel veel geklaagd wordt over het hoe en wat en uiteindelijk zijn er maar een paar die het organiseren, en het is kanp lastig om dat voor iedereen acceptabel te maken maar ik denk dat het voor vrijgezellenbegrippen zeker voor samen echt al goedkoop is .
lieve schat mijn man werkt voor dezelfde werkgever als de jouwe wij krijgen gewoon korting hoor hadden vorig jaar 2 nieuwe banden remschijven en de riem die vervangen moesten worden en waren 280 euro kwijt inclusief 8 tientjes voor de monteur die dit deed nu gaan we voor 2 nieuwe banden en een beurt en de radiateur van de andee hoor ik net komt op nog geen 200 totaal. we krijgen 40 %korting he en wij rijden ook geen toyota. ? we rijden trouwens wel op de yokohama banden standaard gebruikt bij toyo en die bevallen super voor ons geen michelins meer. nu on topic hoop dat jullie eruit komen
Het was een idee..maar dat heb je helaas dus al gedaan. hmm ja dan zou ik toch je man alleen laten gaan. Rot he deze periodes...hopen dat jullie snel in betere tijden terecht komen! Ik ga iedergeval voor jullie duimen.
Nou Johan geeft dus echt geen korting hea. Alleen de monteur is goedkoper. Johan doet dit zo omdat er veel zwart gewerkt wordt..
nee joh maar dit kost mensen vaak heel veel geld, terwijl het zo inderdaad veel goedkoperr is. Nu zou ik zelf wel even gaan kijken of je die onderdelen zelf goedkoper kan krijgen.. remmen moeten nieuw .punt. Maar banden zijn vaak veel goedkoper als ze op 80 % zitten, daar kan je nog heel veel km mee toen, maar nieuw zijn ze gewoonweg veeeeel duurder, even een bandenhal bellen en vragen is zo gedaan. Wij hebben regelmatig banden van 25 a 35 euro gehad niets mis mee, soms zaten de sprieten er nog op. ik probeer te helpen he.. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat alledrie de broers niet kunnen en dan maakt de organisator daar ook nog eens geen punt van, zou dan toch gaan denken over goedkopere opties.
naja die overige 2 broers ligt aan hunzelf. Die vinden stappen end belangrijker als een vrijgezellenfeest. Want die gaan gewoon 2 dagen int weekend stappen. Heb nu net naar de organisator gemailt dat t voor ons wel erg lastig wordt financieel en of ze dit voor zich kan houden en of er een oplossing is.
rono ik zou er even achterheen gaan want staat namelijk in de voorwaarden van het bedrijf dat we personeelskorting krijgen dus je wordt gewoon genaaid ! maar je krijgt 40 %korting op onderdelen heb wel vernomen dat ze alleen nog maar op vrijdag na werktijd mogen beunen! maar de korting geven zijn ze verplicht staat in de voorwaarden hoor
25 mensen en dan 30 euro pp voor de bbq??? pardon?? gaan ze kangeroe serveren ofzo? das 750 euro!!! dat is meer als dat mijn hele buffet voor 100 bruiloftsgasten kost. zou toch even gaan vragen of ze wel goed bij hun hoofd zijn??
Marilouise: Daar ga ik Col ff met zn neus opdrukken!! Mimi: Ja belachelijk hea, ik denk dat het meeste opgaat aan drank. De meeste zitten namelijk in de carnavalsvereniging en die lusten em wel..
zelfs met drank is het belachelijk. zoals ik zei ik heb 100 !! gasten eten en drinken gegeven voor totaal 480 euro. incl drank! ik zou dus in dit geval aangeven hier klopt helemaal niets van en ik wil wel eens uitegewerkt zien wat jullie van plan zijn te gaan kopen voor dat bedrag. Dit betekend dat het feitelijk kan met 25 euro p.p.ofzo. dan is het voor jou misschien een ander verhaal.
zelfs al doen ze alles met kratjes bier 25 personen stel er zijn 15 manen die krijgen echt niet een kratje de man op dus 10 kratjes is nog maar 150 euro inclusief statiegeld nee is echt veel onze bbq bij onze bruiloft met 50 personen heeft ons 220 euro gekost verzorgd door een cateraar de drank via de slijter dus a merk en dan praat ik over een dag a 28 graden overdag 50 personen en in de avond 100 personen heeft ons nog geen 300 euro totaal gekost. hier zaten ook de hapjes bij in die we sávonds hebben geserveerd! en we hebben hierna nog met 3 families zittenbbq de volgende dag de rest maar weggegooid maar echt evenb aan je mannetje zeggen hoor
Vind het ook wel errug veel... En lijkt me ook niet echt leuk voor die broer als iedereen lazerus is op zn feest.. Beetje jammer dat de organisatie er blijkbaar anders over denkt. Maar even afwachten of diegene een beetje leuk reageert.
Zit te bedenken om anders te vragen of het goed is dat we nu alvast de activiteit betalen en dan 20 mei van de zorgtoeslag de bbq. Hoop ik maar dat ze dat goed vinden want anders kan het gewoon echt niet.
Ik lees dat zijn andere twee broertjes ook niet gaan ivm geen geld. Is het geen optie dat de 4 broertjes met elkaar wat leuks gaan doen ? Kunnen ze zelf iets leuks bedenken wat ze alle 4 leuk vinden en kunnen ze dan ook net zo duur maken als ze zelf willen.
Kaatje: Die 2 willen er nog geen 10 euro aan besteden en zijn heel egoistisch. Voor hun trouwen hebben wij 100 euro gespaard omdat wij dat een normaal bedrag vinden om te geven. Die 2 broertjes hebben beide een vriendin en geven maar 5 euro pp met trouwen. Maar daar hecht mn zwager echt geen waarde dat die 2 niet komen.
Die optie valt dus af. En alleen naar de activiteit gaan en dan niet naar de bbq ? Vind 30 euro pp echt belachelijk veel geld voor een bbq
ja rono gesplitst betalen misschien een idee klinkt als heel vervelende standvastige mensen dat zou toch wel moeten kunnen !
lieverd geef dan 50 . en hou 1 van de 50 voor het vrijgezellenfeest. 50 euro is hiert wat wij directe vrienden/familie ook geven.