Niet naar vrijgezellenfeest broer gaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

wat een lastige situatie en wat ook een vervelende mensen allemaal als ik het zo hoor. De organisatoren die eigenlijk niet van het plan af willen wijken en zwagers die geen ene cent overhebben voor hun broer. Ik zou ook echt een specificatie willen zien van de kosten voor de barbeque, want dit is echt te gek.

2. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm, ik vind het als er niets aan te veranderen is asociaal van de organisatie. Zelf heb ik wel nooit een vrijgezellen feest georganiseerd maar wel andere activiteiten met vrienden en kennissen. Als daarvan iemand het financieel moeilijk had dan verdeelden we de kosten over de rest. Dat hebben we altijd van het begin af aan duidelijk gemaakt. Iedereen accepteert het ook omdat iedereen weet dat we dat allemaal voor elkaar zouden doen, het kan namelijk iedereen weleens overkomen.

Ik hoop dus voor je dat de personen die het organiseren wat willen regelen.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik vind het idee van Mimi nog niet zo slecht..
    Zelf dacht ik meteen aan slechts een gedeelte van de dag te gaan. Ik weet niet wat voor een activiteit het is? En of ze uberhaupt rekening hebben gehouden met jouw zwangere "toestand" (bij mijn vrijgezellenfeest, was er 1 gedeelte dat zwangere vrouwen niet konden doen, maar dat duurde slechts een half uurtje).
    En ik vind het belachelijk hoor een bbq die 30 euro kost als je met zoveel man bent. Wij bestellen ook altijd vlees bij de slager en wij betalen echt niet meer dan 15 euro pp, en dan nog wat drinken en je bent voor 20 euro makkelijk klaar! Maar.. een vrijgezellenfeest kost bij ons wel vaak 100 euro pp, dus dat valt me wel mee, maar ja, als je het niet kan missen, dan kan het niet, dat is erg genoeg voor jullie!

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou vanaf nu elke dat een paar euro opzij leggen of wat dan ook maar ik zou er 100% voor zorgen dat ik erbij ben. Niet gaan naar een vrijgezellenfeest van familie vind ik toch wel een grote stap.

En ja het is veel voor een bbq maar het totaal bedrag vind ik echt bijna niks voor een vrijgezellenfeest in deze tijd. Alles is gewoon duur als het hier om gaat.

Succes in ieder geval!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Van het cadeau geld wat afhalen vind ik ook geen gek idee...
    Zo heb ik het ook moeten doen bij een nichtje van mij..
    Vrijgezellefeestje was 100 euro.. en dan nog flink geldbedrag? Dat kan hier niet. Heb daarom haar cadeau iets kleiner gehouden, en dingen zelf gemaakt.

Ben het wel met de rest eens dat 30 euro pp veel is voor een bbq, en misschien kan je zelf met de (bevriende) slager bellen??? wellicht hebben ze ook nog cadeautjes van het geld in hun gedachten?

6. Rono

Rono Niet meer actief

Nou na lang gerekend en overlegd gaan we toch maar halen we ong 25 euro van het kado af.

Vond het anders heel lullig tegenover mn zwager en schoonzusje omdat we een hele goede band hebben, en ze weten hoe zwaar we het financieel hebben dus zullen ze het wel begrijpen dat het kado dan iets minder is.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    He wat fijn dat je het toch op hebt kunnen lossen.
    Veel plezier alvast :)

8. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    lieve schat, als je niet weet waar je het geld vandaan moet halen moet je niet gaan. je kan een euro maar 1 keer uitgeven ;)

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

goed zo rono voor de band is het denk ik de beste oplossing en ze begrijpen het wel hoor dat het cadeau dan wat minder is en even wij geven altijd maar €50 ,- vindt ik al veel geld hoor (mag niet meer maar reken vaak nog even om )

ps heb je nog gezegd van de reparatie en de kosten van de auto

10. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Als je later wat beter bij kas zit neem je ze toch lekker mee uit eten of zo.
    Ik zelf zou de aanwezigheid van goede vrienden / familie meer op prijs stellen dan de inhoud van hun enveloppe.

11. tulip

tulip Niet meer actief

fijn dat jullie er voor jezelf toch uit hebben kunnen komen. Wel vervelend zulke dingen.

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als ze dat niet begrijpen...

Deel Deze Pagina