Serieus jij brengt jouw kind daar nog heen? om eerlijk te zijn snap ik niet dat je dat nog doet . Je kind er nooit meer heen brengen per direct! aangeven bij het bureau wat voor wagelijke dingen er met jouw dochter gebeuren. JOuw kindje is slechts 3 maanden oud! WTF en dan een kindje zo behandelen? sorry ik krijg echt een heel raar gevoel hierbij en snap echt niet dat je dit pikt en die onthaalmoeder niet flink op der nummer zet .
Hoe kan je nou een kind van 3 maanden maar 1 keer verschonen op een dag? Die van mij hadden wel 5 luiers nodig tussen 8 en 18 uur op die leeftijd. Ik snap echt niet dat je je kindje daar heen laat gaan als je weet wat er gebeurd. Sorry, maar ik vind het onverantwoord dat je haar daar achter laat
Ik vind dit echt erg voor je,breng je kindje alstublieft niet meer daarheen,meld je desnoods ziek,je kind gaat voor. Ik ben geen gastouder,maar als je echt in nood zit,wil ik je wel helpen voor een paar weken om op te passen.Ik weet niet waar je woont.(ik meen het echt)
Nou ik snap wel waarom je het gevoel hebt dat je kindje het daar niet fijn heeft en er vaak huilt. Wat een zooitje ongeregeld en dan druk ik me zacht uit! Mijn gob zou dit nooit goedkeuren! Ik zou je kindje er ook echt niet meer heenbrengen! Ik zou alle middelen zoeken om haar ervan weg te houden. Hopelijk vind je snel een passende oplossing!
Mijn dochter van ruim 5,5 geeft weleens een flesje of een hapje, maar altijd onder mijn toezicht en bereik (met z`n drietjes op de bank dus of aan tafel). Maar optillen mag niet, duidelijke afspraak over. En troosten hooguit als kindje huilt in wipstoeltje en dochter doet een dansje waardoor kindje weer vrolijk is. Maar de rest vind ik shocking! Volgens mij kan deze dame beter maar geen go meer zijn en haar eigen kinderen gaan opvoeden!
Ik zou dit melden dan heb je geen eens een opzeg termijn en waarschijnlijk snel een ander. Weet niet waar je woont?
Ik heb eind van de dag een gesprek gehad met de gastouder waar ze zit. Heb haar nogmaals alles vertelt. Was een aaedige discussie op sommige momenten. Heb toen gezegd dat ik met spoed op zoek ben naar andere gastouder.ik zei dat de kleine niet gelukkig is in deze situatie en ik ook niet. Dat begreep ze dan weer wel.om het even kort samen te vatten we hebben het volgende afgesproken. Ik heb woensdag en morgen een gesprek bij 2 gastouders die per direct een plekje hebben voor de kleine. Hopelijk wordt het 1 van de twee. Als het er 1 wordt dan hoef ik me van haar niet aan 1 maand opzegtermijn te houden dan kan ze gelijk weg. Ik hoef haar dan ook niet te betalen zei ze. Ze heeft dit overigens vanavond per mail ook bevestigd aan het bemiddelingsbureau. Heb hiervan een CC. Ze zou er dinsdag weer heen moeten maar heb mijn werkgever een bericht gestuurd met de vraag of ik een dag vrij mag nemen. Hopelijk kan ze dan donderdag bij een lieve gastouder terecht.
Dus ze hoeft niet meer heen? Breng haar daar aub niet meer, ik vind dit echt heel heel erg om te lezen.. M'n maag draait om
Bah bah wat een verhaal. Ik werk zelf als gastouder al jaren maar hier draait mijn maag ook van om. Je hebt een goede beslissing gemaakt en ga je aub niet schuldig voelen over wat er allemaal gebeurt is. Dat doe je wel want daar ben je nu eenmaal een mama voor maar toch. Je hebt het super opgelost!! En weg met dat mens. Sjeetje zeg.....
Ik denk wel dat je dit echt aan een hoger iemand moet vertellen. Iemand die een onderzoek kan doen, en haar eventueel ontslaat als gastouder? Ik heb geen idee hoe dit werkt, maar ik vind dat deze vrouw echt uit haar positie moet worden gehaald.. Natuurlijk laat ze je zomaar gaan, zonder opzegtermijn, omdat ze doodsbang is dat je je verhaal tegen iemand doet! Maar doe dit aub wel! Morgen komt er weer een nieuw baby'tje waar ze het zelfde mee doet, en die moeder merkt het misschien niet eens... Je moet echt iets doen met deze vrouw!
Inderdaad! deze vrouw is gewoon bang dat jij dit meld en dat zij niet meer mag werken als GO. Ik zou er melding van maken, wie weet wat ze nog meer uitspookt ook bij andere kindjes.
En dit zou dan een collega van mij moeten zijn? Ik schaam me Echt dit is niet hoe de gastouderopvang normaal is. Wordt misselijk van het het verhaal, dit kan echt niet hoor. Niet normaal dat je zo met andermans kind om durft te gaan. Hier begint 7 Oktober weer een kleintje, die zijn voor mij echt van porselein Ik zou ook melding doen bij GGD
Ik word gewoon verdrietig van wat je allemaal neer zet. arm klein meisje en arme mama.. jeetje. Ik hoop dat je nu een hele lieve GO hebt gevonden, en die aub overal je verhaal, bij elke instantie die hier iets mee te maken heeft. wat 3en slechte vrouw, om zo met d3 aller kleinste om te gaan!
Ik zou ook een klacht indienen bij het gob en als die er niks mee doen hoger op zoeken. Deze vrouw zou niet meer mogen werken als gastouder. Ik ben zelf ook gastouder en heb ook een baby maar daar mogen mijn kinderen echt niet in de buurt komen qua tillen enzo. Die denkt volgens mij alleen maar lekker makkelijk geld verdienen.
ff een update. We hebben een nieuwe gastouder gevonden. Het is daar lekker rustig voor haar en kleinschalig. De gastouder heeft alleen zelf een klein kindje en wil maar op 1 kindje passen. Meer kindjes komen er niet. Dus dat scheelt. We hopen dat ze het daar beter krijgt. Ze zal wel ff moeten wennen bij een andere gastouder en ook weer ff tot rust komen.
Gelukkig dat het nu geregeld is....Wij hebben al 7 jaar dezelfde super gastouder, ik moet er niet aan denken om zo'n naar gevoel te hebben bij het wegbrengen van je kindje Het is denk idd belangrijk dat het GOB begrijpt dat deze gastouder eens goed aan de tand gevoeld moet worden. Immers, jij betaald ook bemiddelingskosten, ook om de kwaliteit die ze bieden goed te houden. Deze vrouw kan zo niet verder natuurlijk...
Gelukkig een andere, wat en vreselijk verhaal. Krijg gewoon rillingen als ik er aan denk dat iemand zo met mijn kleine lieve mannetje om zou gaan, Hopelijk krijgt jullie kindje het daar meer naar het zin.