Gelukkig goed afgelopen voor jullie. Heb je nog een verdere klacht ingediend? Jouw kindje is er gelukkig weg maar de kindjes die er nog gaan komen moeten haar en haar kinderen ook ontgelden brrr
Sorry maar dit is niet iets waar ik over zou moeten nadenken. Direct andere opvang zoeken en in de tussentijd zou ik me ziekmelden/ andere oppas zoeken/ vakantie opnemen. Geen haar op mn hoofd dat ik daar mn kind nog een keer zou achterlaten.
Heb je nou nog wel n melding gemaakt bij het gastpouderbureau? Ik vind dat je dat wel moet doen hoor. Dat mens kan echt niet oppassen en wie weet zijn andere ouders niet zo opmerkzaam. Straks gebeuren er nog ongelukken als die 7 jarige een andere baby een keer op de grond laat vallen of weet ik veel.
Ik heb nogmaals melding gedaan bij het gastouderbureau hierover, maar zij doen er weinig tot niks mee. Toen ik vorige maand had opgezegd bij het bureau had ik een uur later de facturen van de komende maanden al in me mailbox voor bemiddelingskosten. Ben toen ff over de zeik gegaan tegen ze :x. We geld innen maar niks doen met klachten. Ze hebben nu alleen de gastouder gebeld en gezegd dat ze dat soort dingen niet meer moet doen. Naar mijn inziens helpt zo een telefoontje niet van het gastouderbureau. Ze gaan niet onaangekondigd langs of wat dan ook. Ik had wel van de gastouder begrepen dat er nog een kindje weg ging binnenkort. Jammergenoeg zie ik de ouders van dat kindje nooit, anders hadden we met z´n tweeën het bureau misschien kunnen inlichten. Ik weet natuurlijk niet wat de reden is dat het kindje er ook weg gaat, maar als het dezelfde reden is als mij dan zouden we met z´n tweeën naar het bureau kunnen gaan.
Als het gastouderbureau geen stappen onderneemt en jij vindt dat het wel nodig is dan kan je ook nog de GGD inschakelen. De GGD is er namelijk ook om toezicht te houden op gastouders en gastouderbureaus. Geef bij de GGD je zorgen door betreffende deze gastouder en dan kan er iemand (ongepland) langsgaan als dat nodig wordt geacht. Hopelijk onderneemt de GGD wel actie.
Ik zou opzeggen en echt meteen.. Ik had ook een Gastouder en wat een ramp was dat.. Wel bij mij thuis.. Ze mocht haar eigen kinderen mee nemen in goed overleg met ons.. Maar die kids moest zij tussen de middag ophalen .. Mijn oudste niet continu rooster.. Het bleek dat zij mijn kindjes van toen 1,5 jaar en 3 maanden smiddags helemaal niet meer liet slapen .. Ze ging lunchen met mijn kids en die van haar in het bos omdat ze niet heen en weer wilde fietsen.. Of het nu regende of niet het was herfst dus koud.. Kind van 3 maanden .. Niet slapen en daar de fles geven.. Een bende in huis steeds .. Haar kids gingen met de ds van me zoontje naar buiten was dus stuk.. Me kids waren over over vermoeid en konden hun oogjes amper open houden tijdens het eten 17:00 uur en ware. Echt vervelend niet vrolijk .. Dat was 2 dagen in de week .. De overige dagen geen last van ze.. Als ik haar erop aansprak melde ze zich zelf zien.. Haar verweer was ( ik moet me kinderen ophalen van school dus kan ik die van jou joeg naar bed brengen ) dus ik werd alleen maat bozer op gaat en ging met een rot gevoel van huis.. Regelmatig kwam ze te laat.. Waardoor ik ook te laat kwam.. We hebben echt gepraat met haar , maar haar kinderen kwamen op nummer 1 .. Me kindjes met koud weer zonder jas buiten spelen .. Kan echt niet hoor vind ik.. Ik was het zo dat ik haar op staande voet ontslagen heb.. Zelfs het gastouderburo sprak haar erop aan.. Maar niks haalde uit.. Ik hoefde niet eens te wachten op die maand opzeg termijn... Mijn kinderen werden gewoon niet goed verzorgd.. Dit is nog maar een klein beetje van wat er gebeurt is hoor.. Ze is ook niet meer werkzaam bij het Gastouder buro.. En ik geen klant meer.. Ben lekker thuis blijf moeder ...