goede morgen dames. ik wil even mijn hart luchten volgens mij ben ik gek aan het worden. ik wantrouw me partner in eens heel erg en voel me angstig soms. ik heb hier totaal geen reden toe en snap niet waar het vandaan komt normaal ben ik heel zelfverzekerd in onze relatie maar nu haal ik me van alles in me hoofd en ben ontzettend emotioneel gister had vriend een etentje met zijn werk (klein bedrijf met maar 4 man personeel) mijn vriend gaat niet vaak alleen op stap maar normaal als hij wel gaat vind ik het ook geen probleem maar gister kwam hij dronken thuis gebeurd bijna nooit en voelde me zo boos en verdrietig en het slaat gewoon helemaal nergens op ! nemen de hormonen nou een loopje met me ? en hebben meer dames dit gehad ik voel me zo naar sorry voor het misschien warrige verhaal ! x
Ik herken het wel. Ik heb tijdens mijn zwangerschappen veel meer de angst wanneer mijn man gaat werken of weggaat dat er iets met hem gaat gebeuren. Je bent tijdens je zwangerschap kwetsbaar en emotioneel. Ik probeer er niet teveel aan toe te geven en spreek mezelf regelmatig even flink toe....haha Succes meid! Het komt allemaal weer goed. Leg je vriend wel uit hoe het komt, want je wil niet dat je relatie er onder gaat lijden.
Ik herken het zelf niet, maar ik heb er wel regelmatig over gelezen. Dat zijn inderdaad echt de hormonen. Zo lang je maar goed beseft dat het daar vandaan komt denk ik dat je je op een gegeven moment wel weer beter gaat voelen. En zo niet.. misschien even bespreken met de vk? Sterkte, want het lijkt me heel lastig. (voor jou, maar ook voor je vriend.)
fijn dat het wel enig sinds herkenbaar is ik ben dus niet gek gelukkig ! ik praat me zelf geregeld in dat het de hormonen zijn en bij mijn verstand weet ik ook wel dat het nergens op slaat. maar soms nemen die hormonen de overhand en kan ik mezelf echt gek maken:x ik heb het er met vriend ook wel over gehad we zijn al 9 jaar samen en er is aardig wat voor nodig om onze relatie stuk te maken. ik denk dat ik er zelf ook meer last van heb dan vriend lief. ik heb dit bij de vorige 3 ook niet op deze manier gehad. lastig die hormonen soms pff
Toen mijn beste vriendin hier laatst in een minirokje op visite kwam en een beetje jolig en uitgelaten was na een paar wijntjes kon ik haar niet uitstaan. We zaten met een clubje vrienden een beetje te borrelen aan tafel. (Ik uiteraard aan de sinas ) Dit past totaaaaal niet bij me.
Ik herken het ook. De hormonen versterken bij mij heel erg de onzekerheden. Sommige dingen slaan nergens op. Gelukkig weet ik dat het door de hormonen komt. Dan is het makkelijker te relativeren. Zeker nu ik elk moment mag bevallen en de spanning hoger is maken mijn hormonen het extra lastig.
ook ik herken dit! Zo lag ik zelfs laatst in bed... had mijn vriend in mijn gedachte een ander...pakte ze dat kind af....en ik moest in een auto wonen... ( ik sliep half )... kheb gehuilt als een gek...en daarna gelachen met mn vriend . maar mijn gedachte...dromen alles... het is compleet van slag.
Ik herken het ook wel! Nu ben ik in het verleden bedrogen door mijn ex dus altijd wel onzeker maar deze periode helemaal! Niet alleen qua vreemdgaan ofzo, maar vind het niet leuk als hij alleen weg gaat/op stap gaat en voel me dan ineens erg eenzaam!
Heel herkenbaar. Vooral die emoties en twijfels. Maar wat belangrijk is praat er met je partner over. Ik heb regelmatig bonje hier omdat ik mijn gevoel uit spreek naar mijn vriend toe. Maar achteraf heb ik hem toch aan mijn kant staan. Ik twijfel ook. Hij doet nooit meer iets liefs voor me. Al is het maar een briefje met ik hou van je erop neerleggen Ik baal daar ontzettend van terwijl ik hem wekelijks verras met iets lekkers, een lief berichtje etc. Dus ik denk dat het vanavond hier ook weer feest is.... Maar praten helpt echt !
Meid je bent helemaal niet gek!! Ik heb dat zeker in het begin van mijn zwangerschap erg gehad, allemaal van die gekke waanideeën ineens. Mijn man is echt een super schat en heeft overal begrip voor. Ik ben in mijn vorig huwelijk 1 jaar bedrogen en kwam er echt pas na dat jaar achter dus werd nu ook ineens super wantrouwend totaal zonder reden!! Mijn man heeft me in die periode bewust vaker laten weten waar hij mee bezig was (is pakketkoerier en dus veel onderweg), zodat ik gewoon wist dat het allemaal in mijn hoofd zat. Ook rijdt hij nu al maanden op mijn scooter rond omdat ik het nu eng vindt met mijn buik en afgelopen dinsdag is hij er in de avond vanaf gereden door een onoplettende automobilist, helaas sinds je op de weg moet met scooters word je continu bijna van de weg gereden en helaas gebeurde dat dinsdag dus echt (automobilist reed natuurlijk fijn door :x)! Gelukkig had mijn man niks, alleen de scooter is stuk, die maakt hij dan ook zelf, is lichte schade maar nu wil ik perse dat die scooter dus verkocht wordt nadat hij gemaakt is! Ik ben veel te bang dat hij de volgende keer er niet zo goed vanaf komt. Dat terwijl ik voorheen zelf zo vaak met de scooter ben gevallen en totaal geen bang kippetje ben Maar nu we ouders worden ben ik een stuk angstiger!
wat fijn om te lezen dames dat ik dus echt niet de enige ben ! dat helpt in ieder geval om mezelf in te praten dat het gewoon door de hormonen komt. ik blijf er zeker met vriend lief over praten als ik die gevoelens heb ! ik hoop voor ons allemaal dat we ons snel weer goed voelen !