Niet / nauwelijks drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debsel82, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Van verschillende sapjes is wel een goede. Hij krijgt op het KDV appel en dat vindt hij ook niet echt lekker. Nu net heeft hij bij z'n eten een paar slokjes roosvicee gedronken en heb ik hem helemaal bejubeld. Hij pakt ook z'n beker dan zelf vast en doet het zelf in z'n mondje. Gaan het zo maar proberen ;)

Hij eet overigens echt wel heel goed fruit en yoghurt dus daar compenseren we het maar een beetje mee!!!

Als deze fles sap leeg is, heb ik een ander smaakje staan. Eens kijken of hij dat lekkerder vindt. Vind dat echt wel een goede tip!!

We blijven het elke dag proberen en ook inderdaad af en toe met een rietje ofzo. Als hij dát nou al eens deed... Hij is in elk geval gewoon goed actief en lijkt het vocht niet te missen, maar de aanhouder wint. We blijven proberen!!!

Gewone beker, rietjesbeker, tuitbeker (heeeeel veel verschillende!!), uit een pakje, uit een glas met een los rietje... Noem het maar op!

Super dat jullie meedenken. Heb al wel wat tips voorbij zien komen waar ik echt iets aan heb! :D Thanks!!

Deel Deze Pagina