Goedeavond, Eerst maar even voorstellen. Ik ben Bianca en 29 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu 6,5 jaar samen en gelukkig. Daar ik al enkele jaren er klaar voor was voor een kleintje. Juist doordat ik 2 ongeplande zwangerschappen heb gehad welke in vmk zijn geeindigd. Maar mijn vriend was nog niet zover en dat heb ik gerespecteerd, ook al had ik het er soms erg moeilijk mee gehad. Ik kan mijn hormonen, gevoelens niet stop zetten en het gevoel van je biologische klok begint te tikken. Het kriebelt allemaal, ja dat zullen anderen vast wel kennen. Toch heb ik geduld gehad met vele tranen en onverwachts kreeg ik een heel mooi verjaardagscadeau. Stoppen met de pil was voor mij een zeer bijzonder cadeau kan ik je zeggen. Afgesproken dat ik eerst ga ontpillen en dan zien we vanzelf wel. In ieder geval hebben we besloten het stil te houden. Alleen mijn beste vriendin heb ik ingelicht, voor haar kan ik niets geheim houden Hoop hier mijn draai te kunnen vinden. Ervaring te kunnen uitwisselen en elkaar tips te kunnen geven. Groetjes Bianca