Hallo! Nou sommige mensen kennen mij nog wel denk ik..... Ik ben malou 20 jaar oud en ben 7 maanden geleden bevallen van mijn prachtige zoon yassin(jespreekt het uit als yassien) Nu ben ik in verwachting van ons tweede kindje. Zes weekjes als het goed is. Ik ben er heeeeeel erg blij mee. Vindt het ontzettend leuk dat ze zo vroeg bij elkaar zitten. Nou ik bene r weer!
ha die malou welkom terug meis alles goed met jullie zie ik en leuk joh dat je weer zwanger bent van harte gefeliciteerd (hummel)
Wat leuk dat je weer terug komt! Ws het geplant zo snel erachter aan? Gaaf dat je alweer zwanger bent!
Nou zo snel hadden we niet verwacht. We hadden in gedachten om het weer te gaan proberen als Yassin 10 maanden zou zijn. Maar het was dus sneller! even schrikken maar nu helemaal blij en gelukkig ermee. Ik vindt het heel erg leuk dat ze dadelijk zo weinig schelen. We hebben het onze families verteld schrokken ff maar zijn ook blij en gelukkig. Zie nog een beetje op tegen de rest van reacties omdat we nog erg jong zijn 20 en 22. Maar ja wij zijn er blij mee en kunnen het allemaal aan en daar gaat het om!