Niet nieuw maar wel weer opnieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mama van Naomi, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Naomi

16 apr 2010
    42
    0
    0
    fulltime mama
    Omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Mama van Naomi, ben niet nieuw, maar na de geboorte van mijn dochter Naomi ben ik soort van gestopt met zwangerschapspagina.
    We zijn ondertussen bijna 2 jaar verder want Naomi wordt dus bijna 2 jaar.
    4 maanden na de geboorte van haar was bij ons de wens voor een 2e al duidelijk aanwezig en zijn we er dus ook alweer voor gegaan.
    (Ik heb PCOS dus heb ik geen eisprong)
    Dat is ondertussen 18 maanden geleden en in die 18 maanden tijd is er veel gebeurd.
    In december 2009 begonnen met Clomid kuur, dit heb ik volgehouden tot juli 2010, toen zag ik het allemaal niet meer zitten en heb aangegeven bij de gyn dat ik er geen zin meer in had en de volgende stap wilde maken, dus zo doende de stap naar puregon gezet maar dit deed niets.
    Enige optie op een 2e wondertje zou afvallen zijn, dat kreeg ik te horen in oktober 2010 en daar ben ik voor gegaan en ben zo 12 kilo afgevallen.
    En ik mocht dus begin april weer starten met een kuurtje clomid 100mg en ik heb vanmorgen positief getest en vanmiddag nog een keertje, zit 2 dagen voor NOD, met Naomi heb ik 1 dag voor NOD getest!

Maar al met al om een verhaal kort te maken, kwam ik weer ff hier kijken om te kijken of ik lotgenootjes kan vinden!
    Naomi gaat na de mei vakantie naar de peuterspeelzaal dus heb ik 2 ochtenden ruim de tijd, hahaha nee hoor tussen door zal ik ook wel aanwezig zijn, vooral nu ik zo ontzettend moe ben en er niets uit mijn handen komt!

Liefs, de mama van Naomi

2. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Welkom terug e gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1