Ook bedankt voor je reactie! Fijn te weten dat je kindje wel neemt wat hij/zij nodig heeft! Misschien moet ik de macaroni met kaas ook eens proberen hihi
't is hier heel wisselend. Warm eten is vaak een ramp. Moet eerlijk zeggen dat de dingen die jij eet, voor mij niet bevordelijk zijn, zure zult, erwtensoep, witte bonen in tomatensaus, bleh, dat lust ik normaal al niet, moet er nu helemaal niet aan denken, alleen de geur al De kleine gaat voor wat betreft het verdelen van de voedingsstoffen. Die komt dus niets tekort. Bij mij scheelt het enorm als mijn vriend kookt, het liefst als ik niet in de buurt ben, zodat ik het ook niet ruik. Als het eten klaar is dan lust ik er meestal wel wat van. Maar alleen het het idee van zelf in de kooklucht te moeten staan, daar word ik al misselijk van.
Ja, inderdaad de kooklucht die doet het. Dan word ik ook al misselijk. Ook wanneer ik te laat eet dan word ik misselijk. Wanneer mijn maag leeg is, dan merk ik dat meteen! Het eten word al wel wat beter moet ik toegeven. Daar ben ik heel blij. Ik was vandaag bijv. voor het eten koken misselijk en deed de koelkast open en bleeeh kokhalzen. Maar heb toch een redelijk bordje op ... Dus gaat de goeie kant op. Hopelijk is dat blijvend...