mag ik even van me afschrijven??? heb een best wel regelmatige cyclus (zie banner) en zit nu op dag 30.. had afgelopen vrijdag zo'n buikpijn dat ik dacht ongesteld te worden. zaterdag en gisteren was die pijn bijna helemaal verdwenen.. vandaag getest, maar negatief.. de kramp is steeds heel licht aanwezig, dus steeds de twijfel of ik ongi wordt of niet, loop me suf naar de wc om steeds te checken! mijn andere symptomen afgelopen week: -zere borsten (al wordt het iets minder en het is met vlagen) -witte "puistjes" rond mijn tepels (het ene moment zie ik ze duidelijker dan het andere moment) -tijdens tv kijken sneller emotioneel en een brok in mijn keel -minder honger/sneller vol gevoel en in de acht maanden dat wij bezig zijn, zijn er al 4 mensen in mijn directe omgeving zwanger geworden terwijl zij allemaal later zijn "begonnen".. vindt het zo frustrerend en ben soms zo verdrietig.. we willen dit zo graag! zit nu weer bijna te huilen.. zijn er meiden die dit gevoel delen en is er nog hoop deze maand??? ben blij dat ik het even van me af kon schrijven..