Iedere keer als ik de laatste tijd Carlo Boszhard op tv zie moet ik aan Ivo Niehe denken! Zal toch niet echt?
Ligt het aan mij of heeft Carlo nu een vreselijk kapsel... Ik vind het niet zo bij hem passen, mannen die last hebben/krijgen van een terugtrekkende haargrens kunnen toch veel beter een korter kapsel doen? Groetjes van Kiki
carlo wilde volgens mij hetzelfde kapsel als die mathijs van nieuwkerk van dwdd ik geloof dat ie het daarom laat groeien
ik vind hem steeds meer op jos brink lijken ook wat presenteren betreft, hij schijnt wel een fan van jos te zijn, maar vind hem steeds minder carlo..
zo denken mannen niet Kiki! Die denken dat als er ergens minder haar zit dat dus gecompenseerd moet worden.
Jeetje, wat ziet Carlo er slecht uit zeg! Hier komt hij niet op tv (belgie) dus dan is het helemaal een verschil met een paar jaar geleden.
Het was mij ook al opgevallen een poos terug dat dat kapsel hem oud maakt. Maarja hoe oud zou hij nu eigenlijk zijn? Het is geen broekie meer...
Carlo Boszhard (Amsterdam, 26 juni 1969) is een Nederlands televisiepresentator en acteur die woonachtig is in Landsmeer Bron: wikipedia. 39, da's toch nog niet zo oud?
Hoe heet zo'n kapsel wat je soms ook wel eens ziet bij (oudere) mannen. ze hebben dan een kalend hoofd en hebben dan aan één kant een lange pluk die ze erover heen leggen.
Oh, wat een heerlijk paradijs, Belgie, ik vind Carlo de meest irritante persoon op t.v., dus ik zou hem niet missen. Maar inderdaad, ze lijken wel erg op elkaar qua uiterlijk, vooral de kapsels !
Misschien heeft ie dat haar zo omdat ie in de musical les miserables speelt. Doet ie best goed trouwens _ben wezen kijken.