Goedemiddag allemaal, Wie weet leuk speelgoed enz. voor mijn zoon van 6 maanden? Is misschien een spiegel nu voor hem leuk in de box of een baby voelboekje?? Groetjes, Moniek
Stapelbekertjes van FP (of ander merk, Ikea heeft ook leuke) En dan in combinatie met van die speelballetjes van FP. Ooit gekocht bij Kruidvat, wist niet of het wat was, maar wat een lol heeft hij ervan! Disney Baby FINDING NEMO Amazing Animals En inderdaad, een spiegel is ook leuk!
Een voelboekje of knisperboekje vond hij op die leeftijd niet interessant meer maar eerder alles wat licht en geuid maakte. 3 weken later kroop hij dus hou er rekening mee dat hun wereldbeeld dan verandert en dus ook zijn interesses. Ik zou nu vooruit denken speelgoed kopen dat wat vooruit ligt op zijn eigenlijke leeftijd. vb: Piano, vormenstoof, etc.
Ik heb van V-tech zo'n rol en swingbal die uit zichzelf door de kamer rolt en geluiden maakt. Je kan ook knopjes indrukken bijv van een leeuw en dan gromt die bal. Heeeeel leuk! Hij was zeker niet goedkoop, maar elke cent waard. Ze kruipt er steeds achteraan en lacht om die bal. Hij kostte iets van 23 Dit is hem!
stapelbekers van Ikea, maar twee euro en ze blijven leuk. In het zwembad, in het zand, gewoon thuis. Met een half jaar leuk om vast te pakken en te gooien, later gaan ze ermee stapelen. Hier was met 6mnd een pollepel leuk, of een schoen, of een eikeblaadje, of gras. Een stuk papier om te kreuken en/of scheuren.
Mijn zoon van 6,5 maand heeft sinds kort een kiekeboe camera van vtech. Vreselijk hysterisch ding met wel 20 deuntjes maar hij is er gek op. Constant weer een grote lach op z'n gezicht als dat ding te voorschijn komt. Mama wordt er alleen een beetje gek van whaha
Bij mijn zoon was de rockin' roll truck destijds een groot succes: https://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/fisher-price/fisher-price-rockin-roll-truck/ Nu, 4 jaar later, speelt hij er nog steeds regelmatig mee. Door de grote hendel aan de bovenkant kan je zoon er al zittend/kruipend mee rijden. Ander leuk speelgoed op deze leeftijd: een leeg spa flesje vullen met rijstkorrels. Lekker goedkoop, maar niet minder leuk. Het kraakt, knispert, rolt; heel veel speelplezier!