niet aankomen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by LadyIngrid, Aug 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Ik zit nu in de 20e week van de zwangerschap. In het begin ben ik een kilootje afgevallen en nu zit ik op mijn 'oude' gewicht, van voor de zwangerschap. Ik ben vergeten te vragen tijdens de 20 weken echo, wat ik wel weet is dat de baby genoeg vruchtwater heeft. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
    Is dit niet gek? Ik hoor toch juist aan te komen? Ik eet ook niet echt anders dan anders (miss iets minder van alles).

Groetjes

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Ondanks dat je niet in gewicht aankomt, groeit het kindje wel goed. Je kindje groeit op jouw reserves. De meeste gewichtstoename zie je voornamelijk in de laatste periode van de zwangerschap. Ik weet niet wat je gewicht nu is, maar je ziet soms als je wat zwaarder bent, dat je in de zwangerschap bijna niet aankomt. Heb je zelf weinig reserves (dus een laag gewicht), dan is het soms aan te raden om naar een diƫtist te gaan. Zij kan je tips geven mbt het eten, zodat de zwangerschap niet ten koste gaat van jezelf. Maar nogmaals de baby heeft hier geen last van en groeit lekker door! Succes!

Groetjes Monique

Share This Page