De afgelopen maanden had ik een vrij regelmatige cyclus van 30 dagen. Afgelopen maand goed geklust, tweede ronde (na mk in december en nieuwe baan het even laten rusten). Ik had rond zaterdag ongesteld moeten worden. Toen een test gedaan maar nog niks, dus ik dacht ik ben te vroeg, nog even wachten. Met mijn zoontje had ik ook te vroeg getest en ontdekte ik het pas met 5 weken. Daarnaast heb ik toen ook nauwelijks symptomen gehad van zwangerschap. Bij de mk net zo al testte die wel bij +3 nod positief. Vandaag weer getest maar weer een negatieve uitslag. Ondertussen ook geen ongesteldheid... Zo frustrerend! Wat houdt het lichaam je soms toch voor de gek! Sinds de mk merk ik dat de wens des te sterker is geworden en ik met het uitblijven van mn ongesteldheid toch hoop kreeg.. Ben benieuwd welke kant het uiteindelijk opgaat. Of misschien eisprong overgeslagen? Daar lees ik af en toe ook over? Daarnaast een wat stress volle tijd nu ivm nieuwe baan met behoorlijke werkdruk. Ik twijfel wanneer ik weer zal testen. Ik neig naar tot het weekend te wachten (moeilijk!) Anderen hier met dergelijke ervaringen?
Hoi, ik zou ook rond zaterdag ongi moeten worden maar nog niks en ook geen echt posi test. Ik had wel de 2de helft van mn cyclus bruinverlies tot vrijdag. Je cyclus kan ook veranderen door stress idd. Nou ik hoop dat je toch snel doorbreekt of een posi trst in handen krijgt. Ik ga morgen weer testen. Laatste trst was gister. Succes en ik hou je topic even in de gaten
Wat toevallig, zo vergelijkbaar... bij mij verder geen aanwijzingen dat ongesteldheid eraan zit te komen. Wel gevoelige onderbuik. Maar dat heb ik normaal nooit rond menstruatie, allealleen avond ervoor hoofdpijn en vervolgens pijn in onderrug Spannend, succes morgen met testen! Fingers crossed!
Bij mijn middelste had ik een regelmatige cyclus rond de 29-30 dagen. Vanaf dag 26 begon ik dingen te voelen: moe, misselijk, emotioneel (huilerig), rommelende darmen, obstipatie, slapeloosheid. Daarom op dag 28 een testje gedaan. Helaas negatief. Nou ja, kwaaltjes werden steeds erger en geen bloed... Dus ik dacht, ik moet toch zwanger zijn! Testje wederom negatief. Dan overtuigde ik mezelf weer dat het gewoon PMS was of zo, dat ik nu echt wel ieder moment ongesteld ging worden. En dan zat ik op mijn werk om 16:00 uur te knikkebollen en gruwelde ik alleen al bij de gedacht aan kop koffie (ben best een leut normaal...). Dan toch weer de gedachte, ik moet toch zwanger zijn! En weer een testje... Uiteindelijk had ik op cyclusdag 40 (!) eindelijk toch een tuurtestje te pakken, en op dag 42 een heel duidelijk positieve test. Hartstikke zwanger dus . Bij termijnecho later een week teruggezet, minder lang dan ik dacht. Blijkbaar laat ei gehad evt gecombineerd met late innestelling? Terugrekenend in ieder geval kwaaltjes vanaf een week na eisprong en begonnen met testen bij 6 dpo of zo... (veel te vroeg dus) Veel sterkte, het is idd superfrustrerend en zenuwslopend... (bij nr 3 om deze reden gaan temperaturen zodat ik precies zou weten wanneer ei gesprongen was en dus ook wanneer testen zinvol zou zijn...)
Nou dan hoop ik dat het bij ons ook zo gaat als bij kache, littlemissme. Ik heb nooit last van kwaaltjes oid voor mn menstruatie en nu heb ik idd ook een zeurend of weeig gevoel in mn onderbuik. Maar nog geen ongi of positieve test. Wanneer ga je weer testen?
Ja! Bij m'n dochter 3 vrij regelmatige cyclussen na stoppen met de pil en daarna een lange van 54 dagen, pff. Dacht echt dat ik zwanger was! Dokter advieseerde me wekelijks te testen voor de zekerheid. In de volgende ronde ben ik zwanger geraakt. Leek dus ontpillen. Ik testte op dag 30 negatief en dag 38 positief. Ik was minder ver zwanger, late innesteling denk ik. Nu weer 2 x cyclus van 33 dagen en net ongesteld geworden na 41 dagen! Hopelijk was dit ook weer ontpillen en herpakt mn cyclus zich goed. Er is helaas echt geen pijl op te trekken! stress werkt inderdaad ook niet echt mee...
Stress en het heel graag willen werkte bij mij ook niet mee! Had daardoor ook een uitschieter en werd uiteindelijk gewoon ongesteld. Ik ben er echt achter gekomen hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden met al die symptomen! Sprak een vriendin van mij die ook probeert zwanger te raken en die is soms zelfs misselijk! Ik hoop voor jou natuurlijk dat je gewoon hardstikke overtijd bent succes meid!
Goedemorgen. Hier ook negatieve testen en al 6 dagen overtijd. terwijl er altijd een klok op gelijk gezet kon worden. Zo frustrerend het wachten! Ik probeer vrijdag of zaterdag pas weer een test te doen. Succes! hopelijk goed nieuws binnenkort!!
Mag ik ook mee kletsen of beter gezegd mee frustreren. Hier 8 dagen over tijd en vanochtend negatieve action test, maar ook geen periode. Voel van alles en het enge: mijn buik is dik. Nu weet ik wel dat dat nooit van een kindje kan zijn, maar het is gewoon eng zo opgezwollen. Hoe houden jullie het vol om dan een paar dagen te wachten met testen? Kan mijn hoofd gewoon niet eens bij het werk houden... Laten we hopen op wondertjes voor ons allemaal!
Het is moeilijk vol houden, maar ik vind het persoonlijk makkelijker ; met de gedachten : ''wat als het weer een negatieve test is?'' Ik heb zelf het vermoeden dat mijn ei wat later is geweest en dat het daarom allemaal op zich laat wachten. duimen draaien maar met zn allen!
Wat een verhalen allemaal Hier ook 4 dagen overtijd en 2 negatieve testen Heb wel altijd een regelmatigen cyclus van 30-31 dagen. Ben wel heel misselijk 's ochtends en drink minder koffie dan normaal word er te misselijk van. Het is inderdaad echt frustrerend dat wachten en de negatieve testen. Lees ook met iedereen mee
Spannend dames! Dan zou je denken dat op zn minst een van ons een posi test zou hebben over aantal dagen. Mijn test van vanmorgen negatief en ik ga er nu maar vanuit dat ik niet zcyclus ben. Mijn cyclus was altijd 26 dagen en nu zit ik dus op 30 dagen. En met die gekke bloeding in deze cyclus acht ik de kans wel klein bij mezelf eigenlijk. Ik heb ook geen symptomen verder op vermoeidheid na en misselijk ben ik sochtends altijd al geweest. Littlemissme weet jij al meer??
Hi allemaal, Ik begin nu ook wel een beetje ongeduldig te worden. Ik had vorige week dinsdag mijn NOD en heb tot nu toe 2 negatieve testen gehad. Ik ben dus al 8 dagen overtijd. Ik heb wel een soort van vage klachten, maar doordat ik ook erg verkouden ben weet ik niet of het misschien daar aan ligt. Ik ben heel erg moe, mijn ogen prikken de hele dag. Ik heb gevoeligere tepels dan normaal Ik moest gisteren ineens huilen bij een programma op TV terwijl ik dat normaal echt nooooit doe. Verder heb ik al twee weken last van mijn darmen, veel lucht en abnormale stoelgang. Ik ben er vrij rustig onder, maar ik zit nu op het punt van: ongesteld worden of positieve test. Dit vind ik niet meer leuk! Je zou inderdaad denken dat één van de dames hier in elk geval een posi test heeft! duimen!!
Mag ik me aansluiten? Zaterdag ongi moeten worden altijd hele regelmatige cyclus hooguit 2 dagen later per uitzondering. Maar nu nog steeds niks maar ook negatieve test. Heb constant een zeurend gevoel in mn onderbuik maar menstruatie blijft tot nu toe uit...frustrerend!!
Nouja het is toch wat dat we allemaal zo in deze toestand zitten! Mango939 wat jammer! het geeft toch hoop he.. Ik had inderdaad ook met het wachten met testen die motivatie van 'wat als het negatief is', dan maar de kansen hopelijk vergroten door wat langer te wachten. Maar inmiddels heb ik meer duidelijkheid.. Vanmorgen behoorlijke krampen in mijn buik en ik had zo'n gevoel dat ik nu toch ongesteld zou gaan worden. En idd lijkt het nu door te zetten.. Zo jammer, maar nu is het dan maar duidelijk.. Moet ik nu weer gaan puzzelen wanneer m'n volgende kans weer is! *zucht* Ik had al wel ovulatietesten gehaald voor als deze ronde mislukt was, dus nu extra reden om die maar te gaan gebruiken.. Hoop zo dat voor jullie dames er een positieve test uit komt! pff dit vond ik toch wel echt heel frustrerend. Komende maand maar een beetje zen en wat rust met werk inplannen.. Ik duim voor jullie!
Oh wat Jammer @littlemissme Maar je weet nu tenminste wel waar je aan toe bent. Al was een positieve test toch stukken fijner geweest! Hopelijk volgende ronde meer geluk! Hier nog niks, zou wel erg leuk zijn als tenminste 1 een positieve test heeft toch? (het liefst iedereen natuurlijk)
Balen littlemissme, maar misschien ook wel heel fijn dat je in ieder geval nu duidelijkheid hebt. Hopelijk wordt volgende maand jouw maand!
Ahhhh balen zeg Littlemissme !!! Hopelijk wel de volgende ronde!! Ik ga toch proberen om nog een paar dagen te wachten met testen. Hihihihi
Wat denken jullie? Kan het zijn dat ik gewoon een maand oversla qua menstruatie? Voel me sinds vanochtend kip lekker, geen gekke symptomen en ik voel me ook heel rustig en relaxed in tegenstelling tot de afgelopen dagen. Vanochtend een test gedaan en die was weer negatief. Dus ik denk nu: misschien gewoon een maand niks. Ik heb nooit de pil geslikt en ben net 31, dus geen ontpillen of overgang hahaha. Wat denken jullie? Gebeurd het weleens bij jullie?
Gek hè! Ik heb geen idee. Door het uitblijven ben ik wat aan het speuren geweest en las ik wel her en der mensen met een overgeslagen eisprong maar of dat het geval is of iets anders?